Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

29.02.2024 / 15:19
StoryEditor

Warszawa wprowadzi zakaz sprzedaży alkoholu nocą? Prezydent Rafał Trzaskowski zabrał głos

Prezydent Warszawy Rafał Trzaskowski (fot. praszkiewicz/Shutterstock)
Coraz więcej samorządów w Polsce ogranicza możliwość sprzedaży detalicznej napojów alkoholowych w godzinach nocnych. Czy do tego grona dołączy niebawem Warszawa? Prezydent stolicy Rafał Trzaskowski zapowiada: "Jeśli większość warszawiaków będzie chciała takiego rozwiązania – będziemy się zastanawiali nad wprowadzeniem".

Na wprowadzenie zakazu sprzedaży alkoholu nocą w Warszawie nie ma jednak szans przed wyborami samorządowymi. Rafał Trzaskowski w rozmowie z Radiem Zet doprecyzował, że zasta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.08.2025 / 14:17
StoryEditor
Jakie błędy popełniają sklepy przy sprzedaży zdrowej żywności? Producenci walczą o ekspozycję
Jak widoczność na półce wpływa na sprzedaż zdrowej żywności? (fot. Shutterstock)

Rosnąca świadomość zdrowotna Polaków zmienia oblicze rynku spożywczego. Pełnoziarniste, wysokobiałkowe i o niskim indeksie glikemicznym – takie produkty zyskują popularność, jednak ich sukces nie zależy wyłącznie od składu. Dlaczego widoczność na sklepowej półce ma dziś większe znaczenie niż kiedykolwiek?

Rynek zdrowej i funkcjonalnej żywności rośnie wraz z rosnącą świadomością konsumencką. Aż 40 proc. Polaków deklaruje, że przynajmniej raz w tygodniu sięga po produkty, które uzn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.08.2025 / 14:59
StoryEditor
Płatności odroczone w Żabce. Sieć testuje rozwiązanie znane z e-commerce [AKTUALIZACJA]
Żabka testusje Żappo – płatności odroczone na 14 dni w testach (fot. Żabka Polska)

Na rynku convenience zachodzą istotne zmiany – sieć Żabka wprowadza nowatorską usługę, która może zrewolucjonizować codzienne zakupy. Klienci zyskują możliwość odroczenia płatności. Jak działa nowa funkcja i jakie może mieć konsekwencje?

Media donoszą, że Żabka rozpoczęła testy usługi odroczonych płatności, nazwanej Żappo. Nowa funkcjonalność umożliwia klientom przesunięcie terminu zapłaty za zakupy o 14 dni. Li...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. sierpień 2025 08:33