19.04.2024 / 09:33
StoryEditor

Współpraca z marketplace’ami będzie bardziej przejrzysta. Nowa ustawa ma dać mniejszym przedsiębiorcom narzędzia do dochodzenia roszczeń

Projekt ustawy o zmianie niektórych ustaw w celu zapewnienia stosowania przepisów unijnych poprawiających funkcjonowanie rynku wewnętrznego został wpisany do wykazu prac legislacyjnych (fot. Andrew Neel/Unsplash)
Resort rozwoju przygotował przepisy, które mają uregulować zasady współpracy mikroprzedsiębiorców oraz małych i średnich firm z platformami internetowymi. Projekt ustawy o zmianie niektórych ustaw w celu zapewnienia stosowania przepisów unijnych poprawiających funkcjonowanie rynku wewnętrznego został wpisany do wykazu prac legislacyjnych i programowych Rady Ministrów.

Jak wskazuje Ministerstwo, skutkiem wprowadzenia nowych przepisów będzie poprawa „środowiska prawnego i instytucjonalnego, w którym przedsiębiorcy dostarczają towary i świadczą ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2025 / 17:53
StoryEditor
Kaufland rozszerza usługę K-Scan. Z samoobsługowych zakupów można już skorzystać w ponad 200 sklepach
Z K-Scan można już skorzystać w 200 sklepach Kaufland w Polsce (fot. Shutterstock)

Kaufland kontynuuje rozwój cyfrowych rozwiązań zakupowych, stawiając na automatyzację i samodzielność klientów. Z mobilnych zakupów samoobsługowych w ramach usługi K-Scan można już korzystać w ponad 200 marketach sieci w Polsce.

Usługa K-Scan to system umożliwiający klientom samodzielne skanowanie produktów podczas zakupów. Rozwiązanie jest dostępne dla użytkowników programu lojalnościowego Kaufland Car...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.10.2025 / 11:39
StoryEditor
Pamiętajmy od podstawach. Dlaczego wyniki wyszukiwania są wciąż kluczowe dla retail mediów?
(fot. materiał partnera)

W świecie retail mediów sporo mówi się dziś o reklamach w sklepach stacjonarnych, o Connected TV, o programatycznym displayu i wideo, no i oczywiście o AI oraz agentach AI. Ale mimo tych wszystkich nowinek, wciąż numerem jeden – i to z dużą przewagą – pozostaje klasyczny format reklamowy: sponsored product, czyli reklama w wynikach wyszukiwania.

Reklamy w wynikach wyszukiwania to główne źródło przychodu dla większości sieci retail mediów (RMN). Aż 80 proc. przychodów z reklam Amazona pochodzi właśnie z jednego formatu –...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. październik 2025 19:38