11.12.2023 / 13:45
StoryEditor

1000 sklepów JBB Bałdyga w całej Polsce. Firma cieszy się z sukcesu programu "Czas Partnerstwa"

Sklep JBB (fot. mat. pras.)
JBB Bałdyga – polska rodzinna firma mięsna – poszerza dystrybucję. Firma otworzyła dwa sklepy partnerskie pod nazwą "Masarnia u Józefa" w Mysłowicach i Opolu. Tym samym łączna liczba sklepów partnerskich oraz sklepów własnych JBB przekroczyła już 1000 placówek.

Firma JBB Bałdyga, rozwija sieć sklepów własnych i partnerskich na terenie całej Polski. Liczba placówek sięgnęła 1000, co zdaniem przedsiębiorcy świadczy o skuteczności przyję...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2025 / 14:34
StoryEditor
Zbyt szybki wzrost płacy minimalnej oznacza likwidajcję miejsc pracy w małych firmach alarmuje Rzecznik MŚP
Agnieszka Majewska, rzecznik małych i średnich przedsiębiorców pisze do premiera Donalda Tuska w sprawie pensji minimalnej (fot. mat. prasowe)

Agnieszka Majewska, Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców zabrałą głos w dyskusji o podwyżce płacy minimalnej. Wystosowała pismo do premiera Donalda Tuska, w którym zwraca uwagę, że stawka rośnie zbyt szybko, co zagraża zwłaszcza małym biznesom.

Według słów Agnieszki Majewskiej „rosnące koszty pracownicze są jedną z najczęściej wskazywanych przez przedsiębiorców barier w prowadzeniu działalności gospodarczej”. Dodatkowo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.06.2025 / 16:47
StoryEditor
Kto najczęściej robi zakupy w Action? Odpowiedź może zaskakiwać!
Sklep sieci Action (fot. Action)

Statystycznie to dobrze zarabiająca kobieta po 50 roku życia jest typowym klientem sklepu sieci Action. Kupują przede wszystkim produkty w cenie poniżej 2 euro.

Dane firmy GfK i samej sieci pokazują, że przewagę wśród klientów sieci mają kobiety i to one stanowią 60 proc. wszystkich klientów sieci, podczas gdy mężczyźni 40 proc. Ciekawy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. czerwiec 2025 06:46