17.01.2020 / 16:11
StoryEditor

44 proc. Polaków twierdzi, że ekologia to moda, która szybko minie

(materiały prasowe)
Ekologia to świadomy wybór i poczucie odpowiedzialności za siebie i przyszłe pokolenia? Niekoniecznie. Okazuje się, że dla 44 proc. badanych Polaków to raczej moda, która szybko minie. Z drugiej strony to, aby ekologia stała się modna nie jest takie złe, ponieważ mogłaby trafić wtedy „pod strzechy” i na walle społecznościowe najmłodszych konsumentów, w wieku 15-24 lata, których tematy ekologii i środowiska według badania i raportu „Green Generation” interesują w znacznie mniejszym stopniu niż pozostałych, gorzej jednak z przekonaniem Polaków o rychłym przeminięciu tej mody.

Czy zatem ekologia faktycznie ma szanse być w Polsce modna? Wydaje się, że można odpowiedzieć twierdząco. Jakieś działania na rzecz ochrony środowiska podejmuje 8 na 10 badanych...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.08.2025 / 09:58
StoryEditor
Mars chce wyhodować kakao, które przetrwa choroby i globalne ocieplenie. To może zmienić przyszłość czekolady
Mars chce wyhodować kakao odporne na zmiany klimatyczne (fot. Shutterstock)

Producent słodyczy Mars rozpoczyna nowy rozdział w historii uprawy kakao. Dzięki współpracy z firmą biotechnologiczną Pairwise zamierza wykorzystać technologię edycji genów CRISPR, aby stworzyć bardziej odporne odmiany roślin. Jakie zmiany może to przynieść globalnemu rynkowi czekolady i czy to oznacza początek nowej ery w rolnictwie?

Mars, producent kultowych M&M’s, ogłosił partnerstwo z amerykańską firmą biotechnologiczną Pairwise. Celem współpracy jest przyspieszenie prac nad uprawą odporniejszego kakao z ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.08.2025 / 09:07
StoryEditor
Mieszkanie w Castoramie. Sieć hipermarketów, tak jak Lidl i Aldi zainwestuje budowę mieszkań
Sklep sieci Castorama (fot. Mat. Prasowe)

Castorama Polska będzie budować. Nie nowe sklepy, ale mieszkania w porozumieniu ze znanym deweloperem. Oba podmioty tworzą wspólną spółkę.

Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynął już stosowny wniosek, w którym  Castorama Polska oraz deweloper Rank Progress z Legnicy chcą powołać wspólne przedsiębio...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. sierpień 2025 12:48