27.07.2022 / 11:32
StoryEditor

Cargill sprzedaje fabrykę karmy dla zwierząt w Polsce. Nabywcą spółka należąca do holenderskiego funduszu inwestycyjnego

Cargill (fot. Shutterstock)
United Petfood Polska – firma należąca do funduszu Waterland kupuje od firmy Cargill Poland fabrykę karmy dla zwierząt domowych w Krzepicach koło Częstochowy.

Stosowny wniosek wpłynął już do UOKiK, który musi teraz podjąć decyzję w sprawie przejęcia. Jej przedmiotem jest zakład produkcyjny karmy dla zwierząt w województwie śląsk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.10.2024 / 15:00
StoryEditor
Biedronka wyznaczyła cele w zakresie zrównoważonego rozwoju na lata 2024-2026. Sprawdź, w jakim kierunku będzie podążać sieć
Znamy plany Biedronki na rozwój ESG w najbliższych latach (fot. Shutterstock)

W raporcie dotyczącym zrównoważonego rozwoju Biedronka opublikowała swoje zobowiązania ESG, które zamierza spełnić w ciągu najbliższych dwóch lat. Jakie są plany sieci należącej do spółki Jeronimo Martins i jak chce je spełnić?

Biedronka stawia na wzmocnienie oferty produktów na bazie roślin oraz tych dedykowanych osobom o szczególnych potrzebach żywieniowych. Firma chce zapewnić dostęp do produktów we...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.10.2024 / 11:12
StoryEditor
Drożyzna nie odpuszcza. Ceny niektórych produktów spożywczych poszły w górę aż o 50 proc.!
Koszyk z sześcioma podstawowymi produktami spożywczymi podrożał w ciągu ostatnich dwóch lat o około 25 proc. (fot. Shutterstock)

Jak od 2022 r. zmieniły się regularne ceny podstawowych artykułów spożywczych takich jak chleb, masło, twaróg, cukier, woda i kawa? Większość z nich podrożała, niekiedy znacząco. O dziwo, jeden produkt jest też obecnie tańszy niż dwa lata temu.

Firma Mr Receipt, odpowiadająca za rozwój i tworzenie aplikacji Pan Paragon, wykorzystała dane z niej do przeprowadzenia badania, w którym przeanalizowała jak od 2022 r. zmie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 01:33