19.03.2020 / 09:47
StoryEditor

CCC planuje emisję akcji. Rysuje też czarny scenariusz na wypadek długiej pandemii

Sklep CCC (mat. prasowe)
CCC planuje emisję w ramach subskrypcji prywatnej do 6.850.000 akcji serii I i do 6.850.000 akcji serii J z wyłączeniem prawa poboru – poinformowała spółka. W ten sposób spółka chce pozyskać ok. 400-500 mln złotych. W przypadku przedłużającej się pandemii firma rozważa nawet sprzedaż spółki eObuwie.

"Podwyższenie kapitału zakładowego spółki w drodze emisji akcji z wyłączeniem w całości prawa poboru wszystkich dotychczasowych akcjonariuszy spółki może zapewnić spółce możliwo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.09.2025 / 17:15
StoryEditor
AI odbierze sklepom aż 70 proc. ruchu. Kluczowe będą reputacja i prawdziwe opinie
Wiarygodność opinii jest kluczowa w erze AI w przypadku sklepów internetowych (fot. Shutterstock)

Niebawem to nie Google może być miejscem, w którym toczą się bitwy na opinie o sklepach czy produktach. Konsumenci coraz częściej pytają sztuczną inteligencję o to, jaki produkt wybrać i gdzie go kupić. Detaliści mogą mieć problem z tym, jak sprawić, aby dany model podpowiadał zakupy w ich sklepie.

Takie wnioski płyną z najnowszego raportu analitycznego TrustMate.io „Widoczności e-commerce w erze AI IX 2025”. Podkreśla on, że kończy się era polegania na wynikach z wyszukiw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.09.2025 / 12:46
StoryEditor
Rossmann otworzy 2000. drogerię w Polsce i zaprezentuje najnowszy koncept!
Tak wygląda z zewnątrz pokazowa drogeria Rossmanna w niemieckim Wennebostel. Czy to właśnie taki koncept zadebiutuje w Polsce? (fot. Rossmann)

W Łodzi lada moment ruszy 2000. drogeria Rossmann w Polsce. Placówka - oprócz tego, że będzie jubileuszowa - wyróżni się na tle dotychczasowych sklepów Rossmann w naszym kraju.

Rossmann numer 2000 w Polsce działać będzie przy ul. Pabianickiej 75 w Łodzi. Otwarcie drogerii z pompą nastąpi w październiku.

Pierwszy taki Rossmann w Polsce

Łódzka d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. październik 2025 17:37