24.11.2023 / 19:04
StoryEditor

Coca-Cola najbardziej wartościową marką FMCG na świecie. Jak mocno wyprzedza inne brandy z tej branży?

Wg najnowszej edycji rankingu Best Global Brands Coca-Cola jest najwyżej wycenianą marką FMCG na świecie
Ponad 58 mld dolarów – na tyle została wyceniona wartość marki Coca-Cola w najnowszej edycji raportu Best Global Brands, przygotowywanego cyklicznie przez Interbrand. Dało jej to ósme miejsce w rankingu 100 najbardziej wartościowych marek świata, ale pierwsze jeśli chodzi o FMCG. W zestawieniu pojawiło się też kilkanaście innych brandów z tej branży.

Drugą w kolejności marką FMCG osiągającą najwyższą wartość była największa konkurentka Coca-Coli, czyli Pepsi. Według informacji opublikowanych na portalu ESM Mag...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. marzec 2024 06:24