01.10.2025 / 14:10
StoryEditor

HELIO STIXY – kompleksowe wsparcie sieci handlowych

HELIO STIXY – kompleksowe wsparcie sieci handlowych

Marka HELIO konsekwentnie rozwija kampanię promującą HELIO STIXY, oferując partnerom handlowym wsparcie na każdym etapie współpracy. Realizowane działania obejmują digital, influencer marketing, trade marketing oraz działania w punktach sprzedaży.

Silna obecność online

Kampania online została wzmocniona o dynamiczne spoty video, remarketing oraz treści personalizowane pod preferencje konsumentów. Stała komunikacja w social media eksponuje kluczowe cechy produktu: kształt frytek, poręczne opakowanie, polską markę oraz lokalną produkcję.

Influencer marketing

Do działań promocyjnych zaangażowano różnorodną grupę twórców – mikroinfluencerów dla autentyczności, makroinfluencerów dla zasięgu oraz ekspertów kulinarnych dla wiarygodności. Treści lifestyle’owe pokazują wszechstronne możliwości konsumpcji STIXY – w pracy, szkole, podróży czy podczas spotkań ze znajomymi. Popularnością cieszą się również testy i unboxingi produktu.

Wsparcie trade marketingowe

HELIO przygotowało dedykowane materiały POS wspierające rotację produktów na półce oraz wzmacniające wizerunek kategorii. Marka publikuje również materiały eksperckie.

Aktywności w punktach sprzedaży

Marka prowadzi samplingi i degustacje tematyczne, uczestniczy w targach i wydarzeniach branżowych, umożliwiając konsumentom bezpośrednie poznanie produktu, a partnerom biznesowym dodatkowe wsparcie sprzedażowe.

Obecność w mediach branżowych

Wzmocnienie profesjonalnego wizerunku marki poprzez publikacje branżowe podkreśla eksperckość i wiarygodność HELIO na rynku FMCG.

Dodatkowe inicjatywy

Akcje konkursowe online angażują klientów, zwiększając zasięg komunikacji i lojalność wobec marki.– Naszym priorytetem jest realne wsparcie sieci handlowych poprzez działania, które przekładają się zarówno na sprzedaż, jak i rozpoznawalność produktu STIXY. Obserwujemy ogromne zainteresowanie konsumentów oraz bardzo pozytywne reakcje partnerów biznesowych – mówi Grzegorz Sobociński, Prokurent, Kierownik Biura Zarządu i Marketingu marki HELIO.

Marka HELIO już teraz intensyfikuje przygotowania do kampanii świątecznej, okresu kluczowego dla branży FMCG. Dzięki konsekwentnym, wielokanałowym działaniom HELIO STIXY umacniają swoją pozycję na rynku, zapewniając partnerom pełne wsparcie w szczycie sprzedażowym.

 

***

HELIO S.A. jest liderem detalicznego rynku bakalii i mas do ciast w Polsce. W ofercie firmy znajdują się orzechy, owoce suszone i kandyzowane, ziarna, masy i polewy do ciast oraz popcorn do mikrofalówki. Produkty sprzedawane są pod parasolową marką HELIO, a także pod wieloma markami własnymi dostępnymi w największych sieciach handlowych w Polsce i Europie. 

Zakład HELIO certyfikowany jest wg międzynarodowego standardu jakości i bezpieczeństwa produkcji żywności BRC, który uważany jest za wzorzec dla najlepszych praktyk w przemyśle spożywczym. Zakład HELIO jest przy tym jednym z największych kompleksów produkcyjno-magazynowych w branży w Europie. 

Dynamiczny rozwój HELIO został wielokrotnie zauważony przez niezależnych ekspertów. W ostatnim roku firma znalazła się w gronie laureatów Rankingu Najcenniejszych Firm Rodzinnych „Forbes”, a także uhonorowana została szeregiem prestiżowych nagród, w tym m.in. Medal Europejski, czy Złoty Laur Konsumenta. Dodatkowo marka HELIO została uznana przez „Gazetę Finansową” za Polską Markę Roku w kategorii bakalie. Tym samym HELIO zostało docenione we wszystkich strategicznych dla niej obszarach.

Przedsiębiorstwo zostało założone w 1992 r. Od 2007 r. papiery wartościowe spółki notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Stabilna struktura właścicielska oraz konsekwentnie realizowana strategia rozwoju, w tym permanentne inwestycje w markę i infrastrukturę  to istotne przewagi konkurencyjne HELIO.

01. październik 2025 14:11