05.11.2018 / 15:17
StoryEditorJak firmy w Polsce dzięki digitalizacji mogą zaoszczędzić do 20% w kosztach transportu na terenie Europy.
Maxime Legardez, dyrektor generalny Everoad (fot. materiały prasowe, Everoad)
Z platformy cyfrowej Everoad korzysta już ponad 5000 małych i średnich firm oraz międzynarodowe korporacje, takie jak Unilever, Procter & Gamble, PepsiCo, czy Auchan Direct. Cyfrowe rozwiązanie od Everoad umożliwia każdemu nadawcy - od międzynarodowych korporacji do lokalnych, małych i średnich przedsiębiorstw zlecenie transportu w trybie online w zaledwie kilka sekund oraz znalezienie w najlepszej cenie przewoźnika, zgodnie z indywidualnymi potrzebami transportowymi nadawcy na terenie całej Europy.
Nadawcy mogą korzystać z platformy zlecając ładunki od 1 palety do pełnego auta 33 paletowego regularnie lub sporadycznie, w zależności od potrzeb. Platforma jest intuicyjna, ła...