31.08.2021 / 11:24
StoryEditor

Już jutro startują zapisy na akcje Brewery Hills. Firma chce zainwestować na skalowanie biznesu i stworzenie działu handlowego

Brewery Hills SA – browar rzemieślniczy z Wrocławia, który sprzedawany jest m.in. w Lidlu – przedstawił szczegóły emisji crowdfundingowej. Spółka chce pozyskać blisko milion złotych na zwiększenie produkcji, rozwój sprzedaży, kampanie promocyjne oraz uwarzenie nowych piw. Emisja wspierana rusza w środę 1 września 2021.

W ramach crowdfundingu udziałowego Brewery Hills SA wyemituje akcje na kwotę 999 999 zł. Na stronie emisji promowanej przez Crowdway udostępniono dokument informacyjny ze szc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.08.2025 / 13:19
StoryEditor
MOL przyspiesza rebranding stacji franczyzowych w Polsce. "To dobry moment, żeby do nas dołączyć" [WYWIAD]

Po zakończeniu modernizacji stacji własnych MOL Polska intensyfikuje działania w segmencie franczyzy. Firma stawia na inwestycje, uproszczone warunki współpracy i dynamiczne działania marketingowe, które mają przyciągnąć kolejnych partnerów. Piotr Belniak, Director of Retail Sales & Operations w MOL Polska opowiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl, czy odważna strategia pozwoli MOL umocnić pozycję w starciu z rynkowymi gigantami?

Firma MOL zakończyła proces rebrandingu i modernizacji stacji własnych. Teraz nadszedł czas na zmiany w obiektach franczyzowych. Ich wprowadzenie nie będzie należało do najpro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.08.2025 / 15:38
StoryEditor
Producenci żywności i kosmetyków na celowniku UOKIK! 11 firm ukaranych za zatory płatnicze
Ponad 3,3 mln zł kar od UOKiK za zatory płatnicze. Na celowniku firmy z FMCG

Prezes UOKiK nałożył ponad 3,3 mln zł kar na 11 firm generujących zatory płatnicze. Wśród ukaranych jest producent dań gotowych i znany producent papieru toaletowego.

W artykule przeczytasz:

  • UOKiK walczy z zatorami płatniczymi
  • 11 firm generujących zatory płatnicze z karami od UOKiK
  • Dwie firmy miały niższe kary, bo same też były ofiarami zatorów płatniczych
  • Niemal pół miliona złotych kary za nieudzielenie informacji
  • UOKiK nakłonił już 130 firm do poprawy dyscypliny płatniczej

UOKiK walczy z zatorami płatniczymi

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta poinformował 20 sierpnia, że na 11 przedsiębiorców generujących zatory płatnicze zostały nałożone kary finansowe. Ich łączna kwota to ponad 3,3 mln złotych.

– Zatory płatnicze to jeden z większych problemów polskiej gospodarki – mówi Tomasz Chróstny, prezes UOKiK. –  To również przeszkoda w prowadzeniu działalności, zwłaszcza dla mniejszych przedsiębiorców, bowiem podnosi koszty i wpływa na ograniczenie zatrudnienia czy inwestycji. Terminowe otrzymanie należności i powiązana z nim płynność finansowa to podstawowy warunek przetrwania mniejszych firm – dodaje Tomasz Chróstny.

Od początku roku w sprawie zatorów płatniczych wystosował ponadto 128 wystąpień miękkich do przedsiębiorców.

11 firm generujących zatory płatnicze z karami od UOKiK

Spółki, na które Prezes UOKiK nałożył kary działają w różnych branżach, ale niestety są wśród nich także spółki z branży opakowań, kosmetycznej, spożywczej oraz farmaceutycznej. Kara dla jednej z nich to niemal 1,1 mln złotych.

Oto lista ukaranych przez Urząd spółek:

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 74% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. sierpień 2025 13:51