02.06.2017 / 10:17
StoryEditor

Konieczna pilna zmiana w ustawie o Agencji Rynku Rolnego - prezes R. Jaśkowski apeluje do rządu w imieniu kupców!

()
Ryszard Jaśkowski, przewodniczący Zespołu Roboczego, działającego przy Parlamentarnym Zespole ds. Wspierania Przedsiębiorczości i Patriotyzmu Ekonomicznego wystosował pismo do Adama Abramowicza, przewodniczącego Zespołu, w którym zwraca się w imieniu polskich przedsiębiorców, działających na rynku sprzedaży detalicznej FMCG, do premier Beaty Szydło o pilną zmianę ustawy o Agencji Rynku Rolnego.

Autor pisma zwraca uwagę, że przepisy zawarte w ustawie o Agencji Rynku Rolnego i organizacji niektórych rynków rolnych nakładają na handlowców obowiązek zawierania pisemnych um...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
14.09.2023 / 08:38
StoryEditor

Właściciel Zary pokazał wyniki po pierwszym półroczu. Jak Inditex poradził sobie z wysoką inflacją i wzrostem kosztów?

Zara (shutterstock.com)
Hiszpański Inditex, właściciel takich sieci jak m.in. Zara, Pull&Bear czy Stradivarius zanotował w pierwszym półroczu wzrost przychodów o 13,5 proc. do poziomu 16,9 mld euro.

W cenach stałych przychody urosły o 16,6 proc. w stosunku rocznym. Z kolei zysk brutto firmy w pierwszej połowie roku wyniósł 9,8 mld euro, co oznacza wzrost o 14,1 proc. EBIT...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
18.09.2023 / 09:10
StoryEditor

To dopiero kiełbasa wyborcza. Sieć stacji Circle K tworzy produkt "inspirowany" wyborami do Sejmu

Na zdj. stacja paliw Circle K (fot. materiały prasowe)
Firmy handlowe raczej starają się unikać tematu wyborów do parlamentu, gdyż boją się posądzenia o wspieranie jednej - wszystko jedno której - opcji politycznej. Wolą, by ich marki kojarzyły się z czymś przyjemnym niż z polityką, która dzieli Polaków na wrogie obozy. Ogrywanie marketingowo tematu wyborów to rzadkość, a jednak sieć stacji Circle K zdecydowała się właśnie na taki krok.

Na stacjach Circle K właśnie pojawił się nowy produkt. To Hot Dog Wyborny - uwaga, to nie pomyłka, wcale nie Wyborczy! Jest on połączeniem kiełbaski z boczkiem oraz bułki z cebu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
21. wrzesień 2023 11:18