21.12.2024 / 10:20
StoryEditor

Maciej Tomaszewski, prezes Hochland Polska: Naszym celem jest zbudowanie organizacji bazującej na danych

Maciej Tomaszewski, dyrektor generalny, prezes Hochland Polska (fot. mat. pras.)

Widocznym trendem w branży FMCG jest cyfryzacja biznesów i inwestycje w e-commerce. Nasze strategiczne filary to atrakcyjność, efektywność, digitalizacja, zyskowny wzrost oraz zrównoważony rozwój. Komentuje Maciej Tomaszewski, dyrektor generalny, prezes Hochland Polska.

Z pewnością rok 2024 był kolejnym, który przyniósł dla branży FMCG zarówno wyzwania, jak i nowe możliwości. Z ostatnich danych GFK wynika, że nastroje konsumenckie w Polsce są o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 18:19
StoryEditor
Właściciel kilku sieci handlowych widzi odbicie na polskim rynku. Gdzie sygnały poprawy są najmocniejsze?
Salon marki Vistula w nowym koncepcie w CH Westfield Mokotów w Warszawie (fot.wiadomoscihandlowe.pl/MG)

Grupa VRG zamyka rok 2024 z wyraźną poprawą wyników finansowych i operacyjnych. Sygnały odbicia pojawiły się szczególnie w segmencie odzieżowym, który po miesiącach spadków notuje wzrosty i lepszą rentowność. Czy to oznacza trwałe przełamanie trendu i początek nowego etapu dla marek modowych spółki?

Z opublikowanego raportu rocznego VRG wynika, że skonsolidowane przychody grupy w 2024 roku wyniosły 1,38 mld zł. To o 73,3 mln zł więcej niż w 2023 roku. Skonsolidowany zysk op...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 16:28
StoryEditor
Dino kusi promocją piwa 10+10 gratis na majówkę. Za butelkę to będą "grosze"
Dino wprowadza promocję piwa 10 + 10 gratis na majówkę 2025 (fot. Dino + Canva)

Nie tylko Biedronka i Lidl mają swoją promocję piwa 12+12 gratis. Również sieć sklepów Dino przygotowało podobną promocję, czyli 10+10 piw gratis na majówkę. Kiedy i na jakich warunkach można kupić trunki w Dino?

W artykule przeczytasz: 

  • Promocja 10+10 piw gratis w Dino
  • Nowa gazetka Dino i oferta piwa
  • Promocja na piwo w Dino bez aplikacji i karty lojalnościowej
  • Czy Dino jest otwarte 2 maja?

Promocja 10+10 piw gratis w Dino

Zarówno Biedronka, jak i Lidl przygotowały na majówkę promocję piwa typu 12 + 12 gratis. Również Dino przygotowała specjalną promocję piwa dla amatorów tego trunku.

W sklepach polskiej sieci Dino w okresie majówki można kupić 20 butelek piwa Harnaś w promocji 10+10 gratis. Dino podaje, że przy tej ofercie jednostkowa cena piwa w promocji wynosi zaledwie 1,59 zł.

Klienci Dino mogą również kupić piwo Łomża Jasne w puszcze w ramach promocji 6+6 gratis. Natomiast w ofercie 2+2 gratis można kupić smakowe piwa bezalkoholowe Żywiec.

image

Biedronka z promocję 12 + 12 piw gratis na majówkę 2025. Kiedy i jakie marki?

Nowa gazetka Dino i oferta piwa

Więcej ofert na piwo w promocji można także znaleźć w nowej gazetce Dino

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 70% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 00:44