03.07.2017 / 14:00
StoryEditor

Na ujednoliceniu stawek VAT na żywność budżet państwa może zyskać! - raport

(fot. archiwum WH)
Ujednolicenie stawek VAT, którego domaga się znaczna część przedstawicieli branży spożywczej, nie musi być kosztowne. Jak przekonują eksperci Grant Thornton w nowym raporcie "Niestrawny VAT na żywność", zmiana stawek 23 proc. i 5 proc. na 8 proc. oznaczałaby dla budżetu państwa zysk rzędu 0,2 mld zł.

- System podatkowy w Polsce to obecnie około 6 tys. stron ustawy i rozporządzeń. Co więcej, z roku na rok przepisy te w dużej mierze się zmieniają, a w wielu miejscach są sprzec...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.07.2025 / 15:57
StoryEditor
Kaufland wystartował z nietypową akcją. Mówi o owocach, całowaniu i… promuje się w aplikacjach randkowych
Kaufland promuje arbuzy i zachęca do interakcji. Reklamuje się w aplikacji randkowej (fot. Pixabay)

Od trzeciego sierpnia w Lidlu będzie można kupować arbuzy ważące ponad 9 kilogramów. Z kolei Kaufland zachęca kupujących ten owoc do rozmowy, a nawet… całowania. Będzie reklamował się w aplikacjach randkowych.

Trzeciego sierpnia w Lidlu klienci będą mogli świętować Dzień Arbuza. Z tej okazji, od czwartku, 31 lipca, w ofercie dyskontera dostępna będzie specjalna, gigantyczna odmiana te...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.08.2025 / 18:28
StoryEditor
Nowy szef Mr. DIY w Polsce. Łukasz Dobrowolski pokieruje ekspansją sieci
(fot. materiały prasowe/Łukasz Dobrowolski za linkedin.com)

Mr. DIY powołał nowego szefa na polskim rynku – Łukasza Dobrowolskiego, menedżera z ponad 20-letnim doświadczeniem w handlu detalicznym. Wraz z tą zmianą sieć kontynuuje rozbudowę swojej obecności w stolicy. Co oznacza ten ruch dla dalszego rozwoju marki w Polsce?

W lipcu stanowisko Country Head Mr. DIY Poland objął Łukasz Dobrowolski. To menedżer z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w zarządzaniu operacyjnym i sprzedażowym w sektorze ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. sierpień 2025 00:19