23.03.2022 / 08:21
StoryEditor

Nestle blokuje dodawanie komentarzy w social mediach swoich marek. To efekt nieprzychylnych opinii po pozostaniu w Rosji

Nestle (fot. testing / Shutterstock.com)
Nestle nadal nie zajęło stanowiska w sprawie opuszczenia Rosji po inwazji wojsk tego kraju na Ukrainę. Zablokowało jednak możliwość dodawania komentarzy pod swoimi profilami w mediach społecznościowych. Dotyczy to m.in. marki Winiary.

O sprawie pisze portal www.wirtualnemedia.pl. Firma z siedzibą w Szwajcarii jest obiektem negatywnych komentarzy niemal od samego początku wojny, a przybrały one na sile kilka d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2025 / 15:09
StoryEditor
Biedronka walczy z UOKiK o blisko miliard złotych. Jak przebiega batalia w sądach?

Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka, został w 2020 r. ukarany przez prezesa UOKiK grzywną w wysokości 723 mln zł. Rok później urząd nałożył kolejną karę, w wysokości 60 mln zł. W 2023 r. zapadła kolejna decyzja o karze w wysokości 161 mln zł. Spółka nie złożyła broni w żadnym z przypadków i walczy w sądach o swoje racje. Jaki jest obecny stan tych trzech spraw?

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów przygląda się różnym działaniom sieci Biedronka i od 2020 r. konsekwentnie wszczyna postępowania wyjaśniające, które w trzech przy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.05.2025 / 12:18
StoryEditor
Dyskonty czy drogerie? Które kanały sprzedają najwięcej kosmetyków?
Sprzedaż kosmetyków osiągnęła w 2024 r. rekordową wartość 35 mld zł (fot. Shutterstock)

Polski rynek kosmetyczny w 2024 roku osiągnął rekordową wartość 35 mld zł. Oznacza to wzrost o ponad 6 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Które kanały mają największe udziały w sprzedaży kosmetyków i będą rozwijać się najbardziej dynamicznie?

Po kosmetyki Polacy nadal najczęściej chodzą do sklepów stacjonarnych, ale internet zaczyna coraz mocniej deptać im po piętach.

Gdzie Polacy najczęściej kupują kosmetyk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. maj 2025 13:56