18.12.2023 / 16:49
StoryEditor

Rafał Wróblewski będzie w Nestle Waters odpowiadał za marki Nałęczowianka, S. Pellegrino, Acqua Panna oraz Perrier

Rafał Wróblewski, stanowisko Business Executive Officer w Nestlé Waters (Nestle)
Rafał Wróblewski, związany wcześniej z Unilever i Danone, objął stanowisko Business Executive Officer (BEO) w Nestlé Waters. W nowej roli odpowiada za marki: Nałęczowianka, S. Pellegrino, Acqua Panna oraz Perrier.

Z firmą Nestle Rafał Wróblewski związany jest od 2020 roku, kiedy objął funkcję dyrektora sprzedaży. Wcześniej zatrudniony był na stanowiskach Customer Development Director w Da...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.06.2025 / 10:28
StoryEditor
Poczta Polska rozwija własną platformę e-commerce. Rośnie asortyment z różnych kategorii. Czy są darmowe dostawy?
Poczta Polska wychodzi na prostą? Wzrost przychodów i nowy format placówek (fot. Poczta Polska)

Poczta Polska od ponad roku prowadzi swój sklep internetowy. Początkowo w ofercie dominowały artykuły okołopocztowe, obecnie obejmuje ona wiele kategorii i tysiące produktów. Firma chwali się współpracą z globalnymi markami i nowoczesnym asortymentem.

Jak podaje Poczta Polska, w nowej ofercie znajdują się produkty marki TCL – jednego z największych i najbardziej innowacyjnych globalnych producentów elektroniki. Asortyment o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.06.2025 / 10:09
StoryEditor
Arket w Polsce! Szwedzka sieć sklepów z kawiarnią przyspiesza z ekspansją w naszym kraju
Sklep Arket w Hangzhou w Chinach (fot. Arket)

Skandynawska marka lifestylowa Arket rozszerza swoją obecność w Polsce, otwierając nowy sklep we Wrocławiu. Nowa placówka będzie drugą fizyczną lokalizacją tej firmy w naszym kraju, pierwszy salon ruszył w Warszawie w 2024 roku.

Grupa odzieżowa H&M, do której należy Arket szuka pomysłu na wzrost sprzedaży i rozwija marki parasolowe. Uruchomienie sklepów pod nowym szyldem jest elementem strategii wzros...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 17:53