11.09.2019 / 14:10
StoryEditor

Edycja genów, druk 3D i AI. Nadchodzą zmiany w branży spożywczej

Bezpośrednim wyzwaniem jest obalenie mitu, że technologia jest wrogiem naturalnej, obfitej, odżywczej i niedrogiej żywności (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Przy dostępnych zasobach i kurczeniu się gruntów ornych rolnicy stoją w obliczu dylematu – w jaki sposób mogą wyżywić rosnącą i zurbanizowaną ludność bez dalszego niszczenia planety? Kluczem do rozwiązania tego problemu mogą okazać się nowe technologie.

Z najnowszego raportu UBS wynika, że do 2050 r. rolnicy będą musieli wyprodukować o 50–60 proc. więcej żywności z powodu rosnącej liczby ludności i zwiększających się dochodów. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.09.2025 / 10:49
StoryEditor
Kinguin i Iglotex kolaborują. Gamingowa pizza King’s Stories wchodzi na rynek
Kinguin poszerza ofertę o Pizzę

Marka Kinguin wspólnie z producentem żywności mrożonej firmą Iglotex oraz marką Proste Historie wprowadziła na rynek pierwszą mrożoną pizzę gamingową w Polsce. Nowa linia King’s Stories to nie tylko cztery unikalne smaki, ale także możliwość zdobycia atrakcyjnych nagród dla graczy.

Każde opakowanie pizzy King’s Stories zawiera kod doładowujący konto na Kinguin o wartości 5 zł. Zebrane kody sumują się, co oznacza, że im więcej pizz kupisz, tym większy bonus...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.09.2025 / 08:15
StoryEditor
Na rynku detalicznym walczą wszyscy ze wszystkimi. Jysk ma sposób na dyskonty przemysłowe i pozostałych konkurentów
Marta Jabłonowska, head of retail w sieci Jysk Polska (fot. Bartosz Makowski/wiadomoscihandlowe.pl)

- Klienci faktycznie coraz częściej korzystają z internetu jako miejsca zakupów. Ale jednocześnie, i to kluczowe, traktują go też jako narzędzie porównawcze. Przychodzą do sklepu, oglądają produkt, zasięgają porady, a potem szukają, gdzie ten sam produkt można kupić taniej, najczęściej właśnie w sieci - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Marta Jabłonowska, head of retail w Jysk Polska.

Jak Jysk radzi sobie w warunkach rosnącej konkurencji na rynku? Dzisiaj konkurentem Jysk są nie tylko hipermarkety czy sieci takie jak Ikea, Komfort lub Agata Meble, ale p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 13:36