01.08.2022 / 08:55
StoryEditor

Drożeje celuloza. Spodziewane podwyżki opakowań kartonowych i papieru toaletowego

Papier toaletowy w supermarkecie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Cena celulozy z której produkowane są nie tylko książki, zeszyty i papier biurowy, ale również opakowania kartonowe produktów, papier toaletowy i chusteczki higieniczne, podwoiła się od końca 2021 roku. Producenci sygnalizują, że choć już ceny wzrosły, kolejne podwyżki są kwestią czasu – informuje „Rzeczpospolita”.

Polska jest siódmym producentem papieru i kartonu w Europie z udziałem 5,8 proc. Aż jedna czwarta tego rynku należy do Niemiec, które są liderem i również w tym kraju wykorzy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2025 / 21:49
StoryEditor
Auchan zapowiada ofensywę promocyjną. Sieć pobije Biedronkę i Lidla?
Promocje w hipermarkecie Auchan w M1 w Markach

W tym roku sieć sklepów Auchan obchodzi 29-lecie obecności na polskim rynku. To świetny pretekst do uruchomienia kampanii promocyjnej, która może przyćmić działania konkurentów, w tym Lidla i Biedronki, która świętuje od początku roku swoją 30-tkę. Na co mogą liczyć klienci sklepów Auchan w najbliższych dniach?

Sieć Auchan rusza z kampanią "Te urodziny są Naj", która - jak zapewnia operator będzie "prawdziwym świętem okazji – najwięcej Naj, czyli Naj więcej okazji, Naj więcej zniżek i ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 08:28
StoryEditor
Cel Grupy CCC na 2025 rok: 12 mld zł przychodu i rentowność EBITDA na poziomie 20 proc.
Dariusz Miłek, prezes zarządu Grupy CCC, wyznaczył jej ambitne plany na ten rok (fot. CCC)

Grupa CCC podsumowała wyniki czwartego kwartału i całoroczny zysk netto, który okazał się rekordowy - ponad 1 mld zł. Podała też cele finansowe na ten rok.

Grupa CCC w Q4 2024 (listopad’24 – styczeń’25) osiągnęła trzykrotny wzrost zysku operacyjnego i blisko dwukrotnie wyższy, sięgający 448 mln zł, wynik EBITDA. Grupa odnotowała wz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 10:00