18.03.2022 / 09:45
StoryEditor

Dystrybutor kosmetyków Babuszka Agafia i Natura Siberica został z pełnym magazynem towaru

Kosmetyki Babuszka Agafia (Shutterstock)
Eurus, importer i dystrybutor marek Babuszka Agafia i Natura Siberica nie sprowadza już do Polski kontrowersyjnego asortymentu, ale został z pełnym magazynem estońskich produktów o rodowodzie rosyjskim. O tym, jak spółka radzi sobie w trudnej sytuacji i która z dużych drogerii poszła jej na rękę informuje portal wiadomoscikosmetyczne.pl.

Kilka milionów sztuk – tyle produktów marek Babuszka Agafia i Natura Siberica zostało w magazynie spółki Eurus, która importowała kosmetyki tych marek. Choć sam kraj pochodzen...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.05.2025 / 08:45
StoryEditor
Coca-Cola zmienia etykiety w następstwie skargi na greenwashing. “100 proc. z recyklingu”
Butelki Coca-Coli (fot. Shutterstock)

Komisja Europejska poinformowała, że Coca-Cola zgodziłą się zmienić niektóre elementy swoich etykiet. To efekt skargi Europejskiej Organizacji Konsumentów na greenwashing.

Coca-Cola wyjaśnia, że twierdzenia o „100 proc.” recyklingu odnoszą się wyłącznie do korpusu plastikowej butelki, a nie do innych elementów, takich jak nakrętki i etykiety. Prod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.05.2025 / 13:58
StoryEditor
Dino idzie na plażę! Sieć supermarketów wchodzi do Gdańska i chce podgryzać Biedronkę i Lidla w największych miastach
Dino wchodzi do kolejnego miasta (fot. Remigiusz Gora/Shutterstock)

Już niebawem otwarty zostanie pierwszy sklep sieci Dino w Gdańsku. Operator znany z lokowania placówek handlowych głównie na wsi lub w małych miejscowościach próbuje coraz śmielej wkraczać do dużych miast i zdobywać klientów o nieco zasobniejszych portfelach.

Pierwszy sklep Dino w Gdańsku działać będzie przy ul. Gałczyńskiego 1, w budynku Plaża 41. To budynek mieszkalny, na którego parterze mieszczą się lokale handlowo-...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. maj 2025 02:34