21.01.2022 / 16:33
StoryEditor

E.Leclerc rozwija ofertę produktów kosmetycznych bio i eko

E.Leclerc (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
W sklepach E.Leclerc coraz więcej produktów kosmetycznych i higienicznych to asortyment z oznaczeniem bio i eko. Natomiast kierując się wyborem dostawców, sieć zwraca uwagę na ich zaangażowanie w działania mające na celu ochronę środowiska i budowanie świadomości ekologicznej – mówi Patrycja Sienkiewicz-Nowak, dyrektor handlu i marketingu sieci E.Leclerc.

Największą kategorią z grupy produktów kosmetycznych w sieci E.Lecerc są linie do pielęgnacji ciała. Ich sprzedaż najmocniej urosła w 2020 roku, w związku z wybuchem pandemii CO...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
23.12.2025 / 12:01
StoryEditor
InPost a później długo, długo nic. Ile firmy kurierskie wydają na reklamę?
InPost króluje w mediach. Wydatki firm kurierskich na reklamę (fot. InPost)

InPost zdecydowanie wygrywa ranking najbardziej medialnych firm kurierskich w Polsce – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów o branży kurierskiej. Zaskakujące są kanały, gdzie najczęściej można zobaczyć spoty firmy Rafała Brzoski. Sprawdź, ile branża wydaje na reklamę.

W artykule przeczytasz:

  • InPost – król przekazów medialnych w branży kurierskiej
  • Ile branża kurierska wydaje na reklamę w Polsce?
  • W jakich mediach reklamuje się InPost, a gdzie UPS i DHL?
  • InPost, DPD i DHL – liderzy medialności wśród firm kurierskich

InPost – król przekazów medialnych w branży kurierskiej

Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował publikacje na temat branży kurierskiej w okresie od 1 września do 30 listopada 2025 r. W tym czasie ukazało się łącznie 67,7 tys. publikacji, przy czym aż 43,7 tys. zostało opublikowanych w mediach społecznościowych.

Natomiast media klasyczne wygenerowały około 24 tys. publikacji. Ale równocześnie zapewniały znacznie większe dotarcie do odbiorcy, osiągając aż 209,6 mln kontaktów z przekazem, czyli niemal 58 proc. całkowitego zasięgu.

Instytut wskazuje, że w zestawieniu udziału w zasięgu publikacji króluje firma Rafała Brzoski, znacznie wyprzedzając pozostałe podmioty. Oto zestawienie zasięgu publikacji:

  • InPost – 82,6 proc.,
  • DPD – 8,6 proc., 
  • UPS – 4,6 proc.,
  • GLS Poland – 1,9 proc.

To również Cię zainteresuje: Kurierzy dowożą paczki, ale nie pieniądze. Długi firm kurierskich to aż 45 mln zł

Ile branża kurierska wydaje na reklamę w Polsce?

Raport Instytutu Monitorowania Mediów wskazuje, że w ciągu pierwszych trzech kwartałów 2025 roku branża kurierska na reklamę w prasie oraz radiu i telewizji wydała łącznie 24,1 mln zł. 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 71% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2025 / 08:50
StoryEditor
Polacy będą robić zakupy na ostatnią chwilę? Co zamówią w Wigilię?
Na zdj. kurier Glovo w Warszawie (fot. Shutterstock)

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Glovo, aż 73 proc. ankietowanych uważa, że ceny żywności w okresie świątecznym będą wyższe niż w zeszłym roku, a tylko 17 proc. zamierza wydać na święta więcej. Nie oznacza to jednak, że będą głodować.

W zeszłym roku w samą Wigilię w aplikacji Glovo zrealizowano nietypowe zamówienia – w tym wyjątkowo duże zakupy z kategorii dekoracji do domu, których wartość przekroczyła 1400 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. grudzień 2025 14:59