27.11.2020 / 17:18
StoryEditor

Elżbieta Andrzejak, Madonis: Na rynku kosmetyków nie ma rewolucji. Jest ewolucja

Elżbieta Andrzejak, wiceprezes i dyrektor marketingu w firmie Madonis (fot. WH)
Sytuacji na rynku kosmetyków naturalnych nie można nazwać rewolucją. Tym bardziej nie jest nią to, co widzimy na rynku chemii gospodarczej. Do obu tych kategorii bardziej pasuje słowo „ewolucja” – oceniła Elżbieta Andrzejak, wiceprezes i dyrektor marketingu w firmie Madonis podczas debaty „Eko, natura, bio boom – strategie asortymentowe skoncentrowane na konsumencie” na Retail&FMCG Congress 2020.

– W branży kosmetycznej pracuję już od ponad 10 lat. Przez ten czas wiele się zmieniło, również jeśli chodzi o wzrost znaczenia naturalności. Pierwszym krokiem w tym kierunku, c...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.01.2025 / 10:35
StoryEditor
Coraz mniej sklepów w Polsce. Tysiące zamkniętych placówek i zawieszonych działalności w 2024 roku!
W Polsce jest coraz mniej sklepów. Maleje liczba m.in. placówek spożywczych (fot. Shutterstock)

Na koniec 2024 r. w Polsce działało 367,1 tys. sklepów stacjonarnych - wynika z danych Dun&Bradstreet. W minionym roku w naszym kraju zamknięto 2 tys. placówek handlowych, a jednocześnie zawieszono działalność aż ponad 9,1 tys. sklepów fizycznych - czyli co 40. sklep!

Dane Dun&Bradstreet cytuje "Rzeczpospolita". W dzienniku czytamy, że obok tradycyjnych przyczyn likwidowania sklepów, takich jak niska rentowność czy wysokie koszty, doszły takż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.01.2025 / 15:50
StoryEditor
Unilever sprzedaje kolejne dwie marki konkurencji. Firma kontynuuje strategię ograniczania działalności
Unilever sprzedaje kolejne dwie marki konkurencji. Firma kontynuuje strategię ograniczania działalności (fot. JHVEPhoto/Shutterstock)

Unilever kontynuuje strategię ograniczania swojej działalności i koncentruje się na kluczowych obszarach. Firma sprzedała niemiecką linię sosów do makaronu pod marką Knorr włoskiemu producentowi żywności Casalasco.

Zgodnie z informacjami opublikowanymi przez portal retaildetail.eu, po wcześniejszej sprzedaży marek takich jak Unox i Conimex, Unilever konsekwentnie realizuje plan s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. styczeń 2025 19:36