31.08.2022 / 17:15
StoryEditor

Glovo wchodzi w nowy segment rynku. Będzie dostarczać kosmetyki

● Platformy e-grocery, kojarzone dotychczas z dostarczaniem żywności pod wskazany adres, wchodzą w nowe segmenty rynku (fot. mat. pras.)
Użytkownicy Glovo będą mogli skorzystać z oferty 400 produktów kosmetycznych i pielęgnacyjnych dostępnych w 30 miastach w Polsce. To efekt współpracy platformy z firmą Fale Loki Koki.

Klienci Glovo będą mieli możliwość skorzystania z coraz szerszej i mocno wykraczającej poza dostawy jedzenia oferty.

Boom na zakupy kosmetyków przez internet

Jak wy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2024 / 11:24
StoryEditor
Branża mięsna żąda kontroli skarbowej w dyskontach! Zarzuca sieciom zaniżanie cen produktów
Branża mięsna ma już dość praktyk dyskonterów (fot. Shutterstock/zdjęcie ilustracyjne)
Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP uważa, że dyskonty mogą łamać prawo. Prezes organizacji Tomasz Parzybut wystąpił w tej sprawie do szefa KAS oraz dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Warszawie, prosząc o "rozważenie możliwości" wszczęcia kontroli skarbowej w sieciach dyskontowych. O co poszło?

"Z informacji, jakie docierają do zarządu stowarzyszenia wynika, że część sieci sklepów dyskontowych może stosować nieuczciwą praktykę. W ramach posiadanych powiązań hand...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.05.2024 / 14:21
StoryEditor
Biedronka kontra Lidl. Czy wojna cenowa między tymi sieciami się kończy, czy to tylko chwilowe zawieszenie broni?
Przekaz Biedronki Lidl w najnowszych gazetkach promocyjnych, obowiązujących od 2 maja znacząco się od siebie różni. Pierwsza sieć odpuszcza wojnę cenową, druga wręcz przeciwnie (fot. Wiadomości Handlowe)
W środku długiego weekendu, 2 maja, Biedronka opublikowała kolejną gazetkę promocyjną. Analiza jej zawartości wskazuje na znaczącą zmianę w strategii komunikacyjnej dyskontera albo przynajmniej na czasowe zawieszenie broni w walce na ceny toczonej od miesięcy z siecią Lidl.

Biedronka przyzwyczaiła nas już do tego, że w każdej wydawana przez sieć na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy gazetce promocyjnej pojawiły się komunikaty podtrzymujące temper...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. maj 2024 17:44