10.06.2021 / 12:51
StoryEditor

Health Medica wchodzi we współpracę długoterminową z OTCF

Health Medica specjalizuje się w produkcji i sprzedaży suplementów diety oraz kosmetyków (Pixabay.com)
Health Medica to spółka z Grupy Excellence, polskiego producenta soków, syropów, napojów oraz suplementów diety i wyrobów z konopi, notowanego na NewConnect. Podpisała ona umowę na dostawę produktów na rzecz OTCF o łącznej wartości 2,35 mln zł. Współpraca ma charakter długoterminowy.

W ramach umowy Health Medica dostarczy nowatorskie, prozdrowotne wyroby witaminowe o unikatowych recepturach, niedostępne jak dotąd na polskim rynku. Grupa Excellence ma 51 p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.08.2025 / 10:34
StoryEditor
Gdy kasjer się omyli na niekorzyść sklepu - Polacy milczą. Jak usprawiedliwiamy oszustwa wobec sklepów i banków?

Choć większość Polaków twierdzi, że oddawanie długów to obowiązek moralny, to w praktyce wielu z nas usprawiedliwia nieuczciwe zachowania wobec firm i instytucji, np. nie reaguje, gdy kasjer pomyli się na niekorzyść sklepu.

Takie zachowanie bywa usprawiedliwiane jako forma „wyrównania rachunków” z systemem, który – zdaniem konsumentów – od lat działa przeciwko nim. Najnowszy raport „Moralność finan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.08.2025 / 13:19
StoryEditor
MOL przyspiesza rebranding stacji franczyzowych w Polsce. "To dobry moment, żeby do nas dołączyć" [WYWIAD]
Stacja paliw Mol w Poznaniu (fot. Shutterstock)

Po zakończeniu modernizacji stacji własnych MOL Polska intensyfikuje działania w segmencie franczyzy. Firma stawia na inwestycje, uproszczone warunki współpracy i dynamiczne działania marketingowe, które mają przyciągnąć kolejnych partnerów. Piotr Belniak, Director of Retail Sales & Operations w MOL Polska opowiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl, czy odważna strategia pozwoli MOL umocnić pozycję w starciu z rynkowymi gigantami?

Firma MOL zakończyła proces rebrandingu i modernizacji stacji własnych. Teraz nadszedł czas na zmiany w obiektach franczyzowych. Ich wprowadzenie nie będzie należało do najpro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. sierpień 2025 00:03