28.06.2022 / 13:44
StoryEditor

Henkel powiększa o 30 proc. powierzchnię magazynową w Raciborzu-Studziennej

Na zdj. magazyn Henkel Polska w Raciborzu (fot. mat. prasowe)
Firma Henkel pozyskała w Raciborzu-Studziennej nową powierzchnię magazynową dzięki rozszerzeniu współpracy z DHL Supply Chain. Po zakończeniu inwestycji Henkel dysponuje w tej lokalizacji większym o ok. 30 proc. magazynem, o łącznej powierzchni ponad 31 tys. mkw. Za rozbudowę obiektu odpowiadała firma Logicor.

- Swoją obecność w Polsce firma związała nierozerwalnie z Raciborzem, gdzie od lat inwestujemy w zakład detergentów, który produkuje nie tylko na potrzeby rynku lokalnego, ale i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.10.2024 / 12:46
StoryEditor
Afera o wódkę w tubce. Ministerstwo zapowiada zmiany w przepisach. Alkohol nie będzie mógł udawać produktów dla dzieci?
Ministerstwo Edukacji zapowiada interwencję w sprawie alkoholu w zaszetkach (fot. Krajowe Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom)

Wielkie emocje wywołuje wprowadzenie na rynek wódki w kolorowych saszetkach. Barbara Nowacka, minister edukacji, zapowiada, że złoży wniosek o zmianę przepisów tak, aby opakowania alkoholu nie były podobne do produktów dla dzieci oraz w ogóle nie kojarzyły się z przyjemnością.

Przypomnijmy, że kilka tygodni temu opisywaliśmy na wejście na rynek Voodoo Monkey – linii produktów firmy OLV. To wódki smakowe oraz czysta w saszetkach, podobnych do owocow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.09.2024 / 22:25
StoryEditor
EUDR podbije i tak już rekordowe ceny kawy. Rozporządzenie UE dotyczące wylesiania będzie dużym wyzwaniem dla producentów ‘małej czarnej’
Ceny ziaren kawy idą mocno w górę

Rosnące ceny ziaren, choroby krzewów, zmiany klimatyczne wpływające na uprawy, czy rozporządzenie UE dotyczące wylesiania (EUDR) – to tylko niektóre z wyzwań stojących przed całym rynkiem kawy. Scenariusze na przyszłość rysowane przez ekspertów są dramatyczne.

Kawa jest nieodłącznym elementem codziennego życia Europejczyków.  Najwięcej kawy - aż 12 kg na osobę rocznie  - wypijają mieszkańcy Finlandii. Kolejnych pozycjach są Norwegia -...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. październik 2024 13:55