12.04.2021 / 10:39
StoryEditor

Krynica Vitamin przeznaczy w tym roku 40 mln zł na inwestycje. Będzie produkować kosmetyki i suplementy diety

Krynica Vitamin zaplanowała na ten rok spore inwestycje (fot. mat. prasowe)
Plany inwestycyjne Krynicy Vitamin na rok 2021 r. zakładają wydatki rzędu nawet 40 mln zł wobec 16 mln zł przed rokiem. Zaplanowano m.in. przebudowę linii produkcyjnych w zakładzie firmy na Podlasiu, a także rozbudowę części chemiczno-kosmetycznej w Niechcicach. Inwestycje mają się przełożyć na wzrost mocy produkcyjnych i poszerzenie portfolio o nowe produkty.

Krynica Vitamin 2021 rok rozpoczęła od przebudowy linii produkcyjnych w zakładzie w Dziadkowskiem-Folwarku na Podlasiu. Celem inwestycji jest oddzielenie produkcji napojów nis...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
18.09.2023 / 13:37
StoryEditor

UE wprowadza nowe przepisy dotyczące etykiet wina. Co się zmieni?

Od 8 grudnia tego roku w Unii Europejskiej obowiązywać będą nowe przepisy dotyczące informacji, jakie powinny znaleźć się na etykietach win (fot. Hillebrand Gori)
Od 8 grudnia tego roku w Unii Europejskiej obowiązywać będą nowe przepisy dotyczące informacji, jakie powinny znaleźć się na etykietach win. Specjaliści Hillebrand Gori, globalnego operatora logistycznego dla branży beverage, wskazują jaki wpływ będą mieć zmiany na producentów, importerów i eksporterów wina.

Jak pokazują badania, 48 proc. nabywców wina podejmuje decyzje zakupowe w oparciu o dane umieszczone na etykietach. Ich zadaniem jest też wizualizacja charakteru marki, pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
20.09.2023 / 17:15
StoryEditor

Nie żyje Krzysztof Jakubowski, prezes sieci Esotiq&Henderson. Zmarł w wieku 52 lat

Krzysztof Jakubowski, prezes Esotiq&Henderson, zmarł w środę - podała spółka (fot. za: LinkedIn)
Esotiq&Henderson poinformował, że w środę 20 września zmarł prezes tej firmy Krzysztof Jakubowski. Menedżer był współtwórcą spółki notowanej na warszawskiej giełdzie.

Krzysztof Jakubowski urodził się w listopadzie 1970 r. w Szczecinie. Karierę zawodową rozpoczął w 1994 r. w FHU Bissmyk, spółce będącej regionalnym dystrybutorem produktów Proct...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
21. wrzesień 2023 11:37