14.12.2022 / 10:38
StoryEditor

Marta Marczak, PwC Polska, formułuje prognozy dla rynku kosmetycznego na 2023 r.

Marta Marczak,
Długoterminowa wizja strategiczna, zwinność i gotowość do zmian, obserwowanie i rozumienie sprzecznych trendów istniejących w świecie beauty, empatyzacja marki i budowanie jej na wartościach wyższych niż cel biznesowy – to obszary, na których muszą się skupić firmy kosmetyczne w 2023 r. Dzisiaj coraz bogatsze zbiory danych, które posiada firma, bez ich interpretacji humanistycznej, nie przyniosą jej efektywnych biznesowo odpowiedzi – pisze dla wiadomoscikosmetyczne.pl Marta Marczak, strateg, dyrektor w PwC Polska.

Do tej pory rynek kosmetyczny dość dobrze radził sobie z sytuacjami kryzysowymi, takimi jak np. pandemia, jednak obecna sytuacja gospodarcza i związana z nią inflacja może spowo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2024 / 08:40
StoryEditor
Carrefour pokazał dane po pierwszym kwartale. Wzrosty w żywności, spadki w non-foodzie
Carrefour (fot. LCV/Shutterstock.com)
Grupa zanotowała 22,2 mld euro przychodu ze sprzedaży po pierwszym kwartale tego roku, ale minione trzy miesiące nie były łatwe, szczególnie w Europie.

We Francji sprzedaż sieci wyniosła równe 10 mld euro, przy ujemnym wskaźniku LfL na poziomie -0,4 proc. Organicznie sieć skurczyła się o 1,8 proc. Zarówno biorąc pod uwagę stałe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 14:10
StoryEditor
Delikatesy Centrum bardziej przejrzyste i nastawione na promocje. Oto, jak wygląda pierwszy sklep w nowym koncepcie [GALERIA]
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)fot. Linkedin.com
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)fot. Linkedin.com
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)fot. Linkedin.com
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)fot. Linkedin.com
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)
Sklep Delikatesy Centrum w nowym koncepcie wdrażanym w 2024 roku (linkedin.com)
Delikatesy Centrum niedawno ogłosiły, że zmierzą się z Lidlem i Biedronką, a teraz sieć pokazała nowy format sklepu. Do końca kwietnia uruchomionych zostanie 10 sklepów, w których Grupa Eurocash testuje nowe rozwiązania, a po kolejnych dwóch miesiącach takich supermarketów będzie kilkadziesiąt.

Sieć sklepów Delikatesy Centrum, których operatorem jest Eurocash liczyła na koniec 2023 roku 1464 sklepy, o 19 mniej niż rok wcześniej. Wobec mocnej konkurencji ze strony takic...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. maj 2024 08:17