01.08.2020 / 16:12
StoryEditor

Producent prezerwatyw Durex i Cilitu zanotował duży wzrost zysków

Prezerwatywy Durex (Unsplash.com)
Koncern Reckitt Benckiser poinformował o dwucyfrowym wzroście zarówno zysków, jak i przychodów w pierwszej połowie roku podatkowego 2020. Producent art. do pielęgnacji gospodarstwa domowego, leków i środków higieny osobistej odnotował wzrost przychodów netto o 10,8 proc. do 6, 911 mln funtów dzięki zwiększonemu popytowi na produkty zdrowotne i higieniczne.


Kategoria "Higiena" była szczególnie atrakcyjna dla konsumentów ze wzrostem przychodów o 13,9 proc. podczas gdy zdrowie odnotowało skromniejszy, ale nadal istotny wzrost o 8,8 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.10.2024 / 09:24
StoryEditor
Aldi rusza w pogoń za Netto. Dyskonter przyspiesza tempo rozwoju sieci sklepów w Polsce i pędzi w kierunku 1300 placówek
Dyskont sieci Aldi Nord

W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy br. sieć dyskontów Aldi otworzyła w Polsce ponad 20 sklepów. Tegoroczna jesień zapowiada się dla niemieckiego operatora bardzo pracowicie, firma chce osiągnąć cel 60 otwarć rocznie. Jak wyglądają dokładnie plany niemieckiego dyskontera, który pełną parą rusza w pogoń za konkurentami?

Już przed końcem przyszłej dekady Aldi Nord chce zarządzać polskim rynku siecią co najmniej 1300 sklepów spożywczych. W ciągu najbliższych 15 lat firma chce uruchomić w Polsce n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.09.2024 / 09:52
StoryEditor
Lisek zmienia wizerunek. Chce być postrzegany jako sklep na codzienne zakupy
Michał Krowiński, współzałożyciel Lisek.App

Lisek.App, startujący jako platforma quick commerce, zmienia pozycjonowanie marki. Z hasłem „sklep pod ręką” będzie promować się jako sklep internetowy na codzienne zakupy.

Zmiana postrzegania – ze sklepu, który dostarcza kilka produktów w 15 minut – na platformę oferującą bardziej kompleksowe zakupy jest według zarządzających spółką jej naturalną ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. październik 2024 13:41