29.11.2023 / 10:52
StoryEditor

Proszek do prania w kapsułce Der Waschkönig – skuteczność, wygoda i ekonomia

Rynek środków do prania w Polsce jest wart ponad 2 miliardy złotych, z czego ponad połowa dystrybucji w tej kategorii koncentruje się w dyskontach. Oferta jest bardzo różnorodna, obejmuje szeroki zakres produktów, w tym płyny, proszki, kapsułki do prania, wybielacze, odplamiacze, odświeżacze czy wreszcie płyny do płukania.

Dodatkowo konsument może wybierać wśród różnych formatów, zapachów czy dedykowanych linii specjalistycznych. To, jak wygląda dziś półka środków do prania w sklepach, jest wypadkową wielu czynników zewnętrznych takich jak sytuacja ekonomiczna, inflacja, zamieniające się oczekiwania względem funkcjonalności produktów, czy też aspekty pro środowiskowe, choć te ostatnie zdają się mieć obecnie mniejszy wpływ na decyzje zakupowe zwłaszcza w dobie inflacji.

Dziś kluczowymi elementami determinującym dostawców są właśnie aspekty ekonomiczne oraz preferencje zakupowe użytkowników względem funkcjonalności produktu. Sieci budując swoją ofertę starają się zaspokoić te potrzeby, oczekując innowacyjnych, kompaktowych i ekonomicznych rozwiązań.

Pomimo wielu dostępnych na rynku formatów środków do prania, konsumenci wciąż mocno przywiązani są do klasycznych proszków do prania. Ta kategoria jest największa i to najbardziej ekonomiczne rozwiązanie dla konsumenta. Szybko rozwija się też oferta żelowych kapsułek do prania, które konsumenci doceniają między innymi za wygodę w użytkowaniu – niestety przegrywają ceną. Rynek czekał na produkt, który połączy w sobie wygodę kapsułki oraz wydajność i cenę proszku. Łącząc te kluczowe aspekty stworzyliśmy innowacyjny na polskim rynku produkt – kapsułkę proszkową w marce Der Waschkönig, która jest proszkiem zamkniętym w wygodnej kompaktowej formie. – Weronika Wemberger Dyrektor Marketingu Europe Distribution Group.

Kapsułka proszkowa Der Waschönig zapewnia precyzyjne i łatwe dozowanie, eliminując potrzebę odmierzania. Wystarczy wrzucić ją do bębna razem z praniem. Co ważne produkt jest tańszy od standardowych kapsułek żelowych na rynku i to jest również olbrzymia przewaga konkurencyjna.

Kapsułki proszkowe Der Waschkönig zawierają aktywny tlen, co wpływa na ich wysoką skuteczność, a skoncentrowane składniki umożliwiają zamknięcie mniejszej dozy proszku w wygodnej kapsułce. Są skuteczne już w 30°C, dzięki czemu użytkownik może zaoszczędzić na kosztach związanych z energią, ale też ma realny wpływ na ochronę środowiska. Produkt dostępny jest w dwóch wariatach uniwersalnym do prania tkanin jasnych i w wariancie do ubrań kolorowych. Wkrótce premiera produktu w sieci sklepów DEALZ.

28. kwiecień 2024 22:31