03.10.2019 / 16:58
StoryEditor

Jagoda Prętnicka-Markiewicz, SentiOne na FBK: Technologia rewolucjonizuje obsługę klienta

Jagoda Prętnicka-Markiewicz, Head of PR&Market Insights w firmie SentiOne (wiadomoscihandlowe.pl)
– Wszelkie chatboty nie są już prostymi rozwiązaniami, które odpowiadają na z góry przygotowane pytania. Pojawiają się rozwiązania kolejnej generacji – mówiła w prezentacji pt. „Podejście consumer-first – wirtualni asystenci, mobilne urządzenia i aplikacje sposobem na zbliżenie się do konsumenta kosmetyków” Jagoda Prętnicka-Markiewicz, Head of PR&Market Insights w firmie SentiOne.

W swoim wystąpieniu ekspertka podkreśliła, że rynek kosmetyków należy obecnie do konsumentów, którzy mają coraz wyższe wymagania. Zwróciła uwagę szczególnie na zmianę pewnych st...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
07.12.2025 / 09:43
StoryEditor
Polacy twierdzą, że piwo jest za drogie. Producenci już notują duże spadki i ostrzegają, że może być jeszcze gorzej
Polacy piją coraz mniej piwa (fot. Shutterstock)

Ponad połowa Polaków uważa, że piwo w Polsce jest drogie, a aż dwie trzecie zauważyło wzrost jego cen w ostatnich dwunastu miesiącach. Co istotne, co trzeci konsument sięga po tańsze napoje alkoholowe lub ogranicza zakup piwa ze względu na jego wysoką cenę.

Takie dane płyną z badania przeprowadzonego na zlecenie Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego “Browary Polskie”. Aż 51 proc. ankietowanych ocenia ceny piwa jako wysokie lu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2025 / 23:56
StoryEditor
Eurocash stawia na ostrą ekspansję franczyzy: 1000 nowych sklepów, jeden brand i koniec z rozdrobnieniem
Otwarcie 8000. sklepu Abc przy. ul. Senatorskiej w Warszawie - 19

Grupa Eurocash zaprezentowała strategię na lata 2026–2027, w ramach której całkowicie przebuduje segment detaliczny, wzmocni franczyzę i uporządkuje sieć sklepów własnych. Celem jest zbudowanie największego zintegrowanego systemu franczyzowego w kraju, który do 2027 roku ma urosnąć o ponad 1000 sklepów i osiągnąć 10-procentowy udział w rynku FMCG.

Transformacja ma zmienić dotychczasowy model działania z hurtowego na pełnoprawnego operatora detalicznego, opartego na trzech spójnych formatach sklepowych - supermarketach, ma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. grudzień 2025 16:03