02.09.2019 / 07:11
StoryEditor

Sprzedaż bezpośrednia: maleje udział kosmetyków, rośnie artykułów dietetycznych

(fot. Flickr/SITS Girls, na lic. CC BY-2.0)
Blisko 2/3 Polaków zetknęło się już ze sprzedaż bezpośrednią, a odsetek zadowolonych klientów przekracza 90 proc. – wynika z badań Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej.

Jego prezes podkreśla, że w tym czasie przybyło zarówno działających w branży firm, jak i konsultantów i dystrybutorów. Zmieniają się też kategorie produktów, które Polacy najch...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.08.2025 / 11:08
StoryEditor
Guess sprzedane! Właściciel Reeboka i Championa kupuje potężną markę modową
Authentic Brands Group - globalny gigant specjalizujący się w zarządzaniu markami i właściciel takich ikon jak Reebok, Champion, Nautica czy Juicy Couture przejmuje markę modową Guess

Guess w rękach Authentic Brands Group (ABG). Globalny gigant specjalizujący się w zarządzaniu markami i właściciel takich ikon jak Reebok, Champion, Nautica czy Juicy Couture – podpisał umowę przejęcia kontrolnego pakietu do praw własności intelektualnej marki Guess.

Dzięki temu przejęciu Guess, którego globalna sprzedaż detaliczna sięga 6 miliardów dolarów, stanie się drugą co do wielkości marką w portfolio ABG. Łączna sprzedaż detaliczna w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.08.2025 / 12:53
StoryEditor
Talenciaki wracają do Lidla. 500 szkół dostanie nagrody już na starcie
Talenciaki wracają do Lidla. 500 szkół dostanie nagrody już na starcie (fot. Lidl Polska)

Już rozpoczęła się rejestracja szkół do akcji Talenciaków organizowanej przez Lilda. 500 placówek ma szansę na nagrodę już na początku akcji. A kiedy ruszą Talenciaki w sklepach Lidla?

W artykule przeczytasz: 

  • Przez 3 lata akcji Talenciaków szkoły otrzymały sprzęt wart 50 mln zł
  • Robaszkiewicz; jesteśmy dumni, że możemy wspierać młode talenty
  • Szkoły już mogą rejestrować się do IV edycji Talenciaków
  • Od kiedy Talenciaki będą w sklepach Lidla? Jakie zasady?

Przez 3 lata akcji Talenciaków szkoły otrzymały sprzęt wart 50 mln zł

18 sierpnia 2025 r. rozpoczęła się rejestracja szkół do czwartej edycji akcji „Szkoły Pełne Talentów”. Jej organizatorem jest Lidl Polska. W dotychczasowych akcjach Lidla wzięło udział ponad 10 tys. szkół podstawowych. To oznacza, że niemal 3/4 podstawówek uczennicy w programie.

W ostatnich trzech latach klienci Lidla przekazali na rzecz szkół aż 78 mln Talenciaków. Dzięki temu placówki oświatowe otrzymały od sieci handlowej ponad 92 tys. nagród o łącznej wartości 50 mln zł dla polskich szkół.

Robaszkiewicz; jesteśmy dumni, że możemy wspierać młode talenty

– W zeszłym roku liczba zarejestrowanych Talenciaków osiągnęła rekordowy poziom. To wyraźny sygnał, że nasza inicjatywa odpowiada na realne potrzeby i ma znaczenie. Jako Lidl Polska jesteśmy dumni, że możemy wspierać młode talenty – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs i CSR w Lidl Polska.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 70% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. sierpień 2025 20:31