10.08.2016 / 22:33
StoryEditor

Beiersdorf chce zwiększyć sprzedaż w segmencie działalności konsumenckiej o 3-4 proc.

Siedziba polskiego oddziały koncernu Beiersdorf AG (materiały prasowe)
Firma Beiersdorf odnotowuje wzrosty pomimo niekorzystnych warunków rynkowych. Sprzedaż Grupy w pierwszych sześciu miesiącach 2016 r. w ujęciu organicznym wzrosła o 2,8 proc.

Sprzedaż nominalna firmy Beiersdorf spadła o 1,3 proc. z 3,402 mld euro do 3,358 mld euro z powodu negatywnego wpływu kursu wymiany walut. EBIT Grupy wzrósł z 508 mln euro do 5...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. kwiecień 2024 01:57