14.03.2017 / 10:14
StoryEditor

Sprzedaż polskich kosmetyków rośnie

(fot. pixabay)
W zeszłym roku wyjechało z Polski blisko 600 tys. ton preparatów perfumeryjnych, kosmetycznych i toaletowych. Teraz firmy kosmetyczne mają szansę na jeszcze szybszy rozwój i zagraniczną ekspansję dzięki dotacjom – czytamy w Rzeczpospolitej.

Jak zwracają uwagę eksperci BZ WBK, choć zakłady produkcyjne globalnych koncernów nadal odpowiadają za lwią część eksportu, to jednak na jego dynamikę wpływają przede wszystkim ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.08.2025 / 11:08
StoryEditor
Sklepy na stacjach paliw. Ile ważą w wydatkach na FMCG i co Polacy kupują w nich najczęściej? [DANE]
Za ponad 60 proc. wartości koszyka FMCG w sklepach na stajach paliw odpowiadają produkty z jednej kategorii (fot. mat. prasowe)

W okresie od lipca 2024 do czerwca 2025 Polacy wydali w sklepach na stacjach paliw 9,1 mld złotych. Stanowi to 3 proc. całkowitych wydatków na dobra FMCG - wynika z danych NielsenIQ, udostępnionych portalowi wiadomoscihandlowe.pl. Jakie produkty są w nich kupowane najczęściej i czy nawyki Polaków w tyn zakresie ulegają zmianie?

Zgodnie z danymi NielsenIQ, w okresie od lipca 2024 do czerwca 2025 Polacy wydali blisko 308 mld złotych na dobra FMCG, co oznacza wzrost o 3,7 proc. rok do roku.

Sprzedaż ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.08.2025 / 17:21
StoryEditor
Lee Cooper stawia na Polskę. Największy sklep w Europie otwiera się w Warszawie
Sklep Lee Cooper (fot. Shutterstock)

Legenda odzieży jeansowej rozwija skrzydła w Polsce. Marka Lee Cooper zapowiedziała otwarcie swojego największego sklepu na Starym Kontynencie – właśnie w Warszawie. Co stoi za tą decyzją i jaką przestrzeń szykuje brytyjski gigant w Factory Annopol?

W warszawskim centrum Factory Annopol marka Lee Cooper jeszcze w sierpniu otworzy nowy sklep. Zajmie on ponad 300 metrów kwadratowych i będzie największym sklepem marki w całej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. sierpień 2025 22:12