28.02.2017 / 16:37
StoryEditor

Tesco wprowadza linię kosmetyków na wyłączność

Tesco wprowadziło do sklepów markę Pro Formula (materiały prasowe, Tesco)
Sieć Tesco wprowadziła do sprzedaży blisko 180 produktów kosmetycznych pod marką Pro Formula. Nowa na rynku marka kosmetyków do codziennej pielęgnacji będzie dostępna na wyłączność w super- i hipermarketach brytyjskiej sieci w Polsce. Produkty będą dostępne w sklepach Tesco od początku marca.

Linia kosmetyków dostępna w sklepach Tesco obejmuje między innymi mydła hipoalergiczne, szampony do włosów, żele pod prysznic, akcesoria do depilacji i golenia dla kobiet i mężc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
11.09.2023 / 21:57
StoryEditor

Sanepid zmienia stanowisko w sprawie nastolatki sprzedającej wiśnie z sadu dziadka. Czy ojciec dziewczynki będzie musiał zapłacić mandat?

Środki podjęte przez kontrolerów nie były współmierne do przewinienia – orzekł Główny Inspektor Sanitarny, odnosząc się do interwencji podjętej przez w Lubnie wobec 16-latniej Marysi, która sprzedawała wiśnie z sadu dziadka (fot. Shutterstock).
Środki podjęte przez kontrolerów nie były współmierne do przewinienia – orzekł Główny Inspektor Sanitarny w oświadczeniu wydanym 11 września, odnosząc się do interwencji podjętej przez pracowników sanepidu w Lubnie (gmina Wałcz) wobec 16-latniej Marysi. Poinformował również, że wojewódzkie i powiatowe stacje sanitarno-epidemiologiczne otrzymają instrukcję postępowania w przypadku takich zdarzeń.

Główny Inspektor Sanitarny stwierdził w swoim komunikacie, że po gruntownej analizie oraz zbadaniu wszystkich okoliczności dotyczących zdarzenia, Państwowy Powiatowy Inspektor S...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
15.09.2023 / 09:57
StoryEditor

Spada sprzedaż elektroniki i AGD, a klienci wracają do sklepów stacjonarnych. Jak odbija się to na e-commerce?

Elektronika użytkowa (fot. 8th.creator/Shutterstock)
Rynek elektroniki kurczy się. Spowolnienie gospodarcze i wysoka inflacja wpływają na branżę. Gorzej sprzedaje się elektronika konsumencka, duże AGD i sprzęt IT – wynika z danych GfK opublikowanych przez „Rzeczpospolitą”.

W maju i w czerwcu br. rynek stopniał o 4 proc., natomiast w lipcu o 3 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Dane z okresu od października ub.r. do lipca br. pokazują nie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
24. wrzesień 2023 13:43