02.12.2020 / 23:03
StoryEditor

Unilever wprowadzi czterodniowy tydzień pracy

Koncern Unilever przetestuje skrócony do czterech dni tydzień pracy. Firma chce sprawdzić, jak skrócenie czasu pracy wpływa na jej wydajność. Testy potrwają rok w Nowej Zelandii. Ich wyniki przeanalizują naukowcy – pisze gazeta.pl, za CNN.

Już od grudnia br. w Nowej Zelandii pracownicy Unilevera przez rok będą pracować tylko przez cztery dni, a jednocześnie ich pensja pozostanie na tym samym poziomie. Każdy praco...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.07.2024 / 11:08
StoryEditor
Tak wygląda najnowocześniejszy Rossmann w Polsce
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotów
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotówfot. wiadomoscihandlowe.pl
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotów
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotówfot. wiadomoscihandlowe.pl
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotów
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotówfot. wiadomoscihandlowe.pl
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotów
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotówfot. wiadomoscihandlowe.pl
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotów
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotów
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotów
Nowy koncept Rossmanna w galerii Westfield Mokotów
Rossmann wystartował z nowym konceptem sklepowym w galerii Westfield Mokotów. Zobacz, jakie nowości wdrożono we flagowej placówce.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2024 / 14:24
StoryEditor
Sklep internetowy Mamyito.pl chce walczyć o klienta z Frisco. Firma chwali się inwestycjami i zdradza plany
Kamil Kopania (z lewej) i Paweł Kozłowski z Mamyito.pl (fot. mat. prasowe)
Dawne Anabru od jesieni ub.r. działa pod nową nazwą Mamyito.pl. To sklep internetowy z żywnością, dostarczający zakupy na terenie Warszawy i okolic. Teraz jego przedstawiciele zapowiadają ekspansję terytorialną oraz sugerują, że biorą pod uwagę możliwość pozyskania partnera finansowego.

Mamyito.pl jeszcze pod starą nazwą (Anabru) wystartowało w marcu 2020 r. - a więc w miesiącu, w którym pandemia covid-19 dotarła do Polski. W trakcie lockdownów powstawało wiele...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. lipiec 2024 11:58