02.05.2022 / 14:04
StoryEditor

Unilever zwiększa sprzedaż. Na wzroście niemal wszystkie segmenty, w tym żywność, napoje i e-commerce

Biuro Unilever w Tajlandii (Shutterstock)
Jak poinformował koncern, w pierwszym kwartale tego roku bazowy wzrost sprzedaży wyniósł 7,3 proc. Obroty koncernu wzrosły o 11,8 proc. 

Dyrektor generalny Unilever Alan Jope oświadczył:  

„Dobrze sobie radzimy w bardzo wymagającym środowisku kosztów wejściowych. Bazowy wzrost sprzedaży o 7,3 proc. był napędz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.08.2025 / 18:28
StoryEditor
Nowy szef Mr. DIY w Polsce. Łukasz Dobrowolski pokieruje ekspansją sieci
(fot. materiały prasowe/Łukasz Dobrowolski za linkedin.com)

Mr. DIY powołał nowego szefa na polskim rynku – Łukasza Dobrowolskiego, menedżera z ponad 20-letnim doświadczeniem w handlu detalicznym. Wraz z tą zmianą sieć kontynuuje rozbudowę swojej obecności w stolicy. Co oznacza ten ruch dla dalszego rozwoju marki w Polsce?

W lipcu stanowisko Country Head Mr. DIY Poland objął Łukasz Dobrowolski. To menedżer z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w zarządzaniu operacyjnym i sprzedażowym w sektorze ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.08.2025 / 18:30
StoryEditor
Krzysztof Chmura, szef Bonduelle na Europę Centralną: Zmiany klimatu to nie przelewki
Krzysztof Chmura, dyrektor generalny Bonduelle na Europę Centralną (fot. materiały prasowe)

Dyrektor generalny Grupy Bonduelle na Europę Centralną, w wywiadzie udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl, przyznaje, że zmiany klimatu spędzają mu sen z powiek i są jednym z największych wyzwań, stojących przed producentami żywności. Krzysztof Chmura mówi też o roli Polski w strategii Grupy, w tym o tym, jakie warzywa Bonduelle pozyskuje z naszego rynku i ile z nich wysyła na eksport.

Jest pan jest dyrektorem Bonduelle na cały region Europy Centralnej. Dodatkowo pracuje pan w firmie, która działa globalnie. Jakie procesy zachodzące na świecie będą miały najwi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. sierpień 2025 12:14