05.12.2023 / 15:38
StoryEditor

ACECOOK zmienia strategię i stawia na Polskę

512696
Materiał Partnera
512697
Materiał Partnera
512698
Materiał Partnera
512699
Materiał Partnera
512696
512697
512698
512699
Założony 68 lat temu w Japonii Acecook to jeden z największych producentów na światowym rynku makaronów instant. Kluczowa filia firmy – Acecook Vietnam (Acecook) – dotychczas skupiała się na swoim lokalnym rynku, gdzie zajmuje pozycję lidera.
image
FOTO: Materiał Partnera
Obecność Acecook Vietnam na tegorocznej edycji targów ANUGA z debiutem IPPIN Ramen – jednego z jej flagowych produktów – oznacza istotną zmianę strategii.

Rosnące zapotrzebowanie na gotowe do spożycia dania, różnorodność i autentyczność to trendy, które obserwujemy, i dokładnie w tych obszarach najlepiej działamy – powiedział Kaneda Hiroki, General Manager Acecook. Kaneda Hiroki objął kierownictwo w Acecook w kwietniu 2023 roku, a jedną z głównych zmian w kierunku rozwoju firmy jest skoncentrowanie się na rynkach europejskich, przy istotnej roli Polski.

– Biorąc pod uwagę wieloletnią głęboką relację pomiędzy Polską a Japonią w wielu różnych dziedzinach, znacząca pozycja Polski w naszej strategii nie jest niespodzianką – kontynuował Pan Kaneda – podczas naszych wizyt w Warszawie zauważyliśmy też, jak bardzo autentyczny japoński ramen jest poszukiwany przez polskich konsumentów.

– Długoletnie partnerstwo z Flavor Hub stanowi istotne wsparcie dla naszej ekspansji. Dotychczasowa współpraca wyniosła naszą obecność w Polsce w ostatnich latach na nowy poziom, i z pewnością kontynuujemy razem tę podróż – powiedział Kurose Hitohisa, Export Manager Acecook.

– Nasza współpraca jest przykładem synergii doskonałości produktów, sprawności operacyjnej i skutecznego rozwoju biznesu – dodaje Tung Nguyen-Brodnicki, Managing Director Flavor Hub.

Polski rynek żywności instant rośnie ze względu na szybkie tempo życia, a konsumenci poszukują różnorodności i innowacji. Dlatego widzimy szanse wprowadzenia produktów Acecook nie tylko na polski, ale również na inne europejskie rynki – twierdzi Mariusz Słapa, Head of Sales Flavor Hub.

Biorąc pod uwagę aktualne trendy konsumenckie, prestiż produktów rodem z Japonii oraz rosnącą modę na japoński Ramen, widzimy, że firma Acecook wybrała idealny moment na podbój naszego rynku.

29. kwiecień 2024 07:00