01.12.2022 / 12:22
StoryEditor

Huel zamknął rundę finansowania i planuje globalną ekspansję. Firmie ma pomóc współpraca ze znanym aktorem

Na fot. Idris Elba i James McMaster (fot. mat. pras.)
Huel zamknął rundę finansowania o wartości 24 mln USD, prowadzoną przez Highland Europe. Co więcej, partnerami firmy zostali znany aktor Idris Elba i jego żona Sabrina Elba, będąca Ambasadorem Dobrej Woli ONZ.

Przychody Huel za rok finansowy zakończony w lipcu 2022 r. wyniosły 170 mln USD, co oznacza wzrost o 40 proc. w stosunku do roku poprzedniego. Wzrost był napędzany przez poz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.07.2025 / 13:43
StoryEditor
Lisek przebudowuje sklep. Zmiany mają ułatwić zakupy klientom
Lisek zmienia strukturę sklepu. Jak aplikacja ma ułatwić zakupy klientom? (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Dynamiczne zmiany w strukturze jednego z najszybciej rozwijających się platform e-grocery w Polsce zaskakują skalą i zakresem. Lisek wprowadza trzy nowe sekcje, które mają uprościć codzienne zakupy i dopasować ofertę do realnych oczekiwań konsumentów. Czego mogą spodziewać się klienci po nowym układzie sklepu?

Lisek wprowadził do swojej aplikacji trzy zupełnie nowe sekcje: Cenowe Petardy, Deliskatesy oraz Świeżo z Targoliska. To jedna z największych zmian struktury tego sklepu. Jak tł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.07.2025 / 10:00
StoryEditor
Polacy nie oglądają reklam w telewizji! Jak najlepiej trafić do konsumentów?
Polacy rezygnują z reklam w TV. Wybierają telefon podczas przerw (źródło: Jeronimo Martins Polska)

Przerwy reklamowe w tradycyjnej telewizji coraz częściej stają się czasem odpoczynku od… samej telewizji. Zdecydowana większość Polaków w tym czasie sięga po telefon, co potwierdzają najnowsze dane. Kto najczęściej unika spotów reklamowych i jak zmienia się nasze podejście do przekazów marketingowych?

Z badania przeprowadzonego przez UCE Research i Hybrid Europe wynika, że aż 77,5 proc. Polaków deklaruje, iż podczas przerw reklamowych w telewizji przegląda treści w telefonie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 17:06