20.11.2018 / 16:55
StoryEditor

Niemcy rezygnują z cukru, soli i tłuszczu

(fot. freeimages.com)
Niemcy rozpoczynają realizację narodowej strategii redukcji szkodliwych składników w produktach gotowych. Program startuje w 2019 roku - podaje serwis lebensmittelpraxis.de.

Planowana redukcja cukru, tłuszczu i soli w gotowych produktach rozpocznie się w nowym roku, a jej postępy będą monitorowane.

Do tego czasu powinny zaistnieć konkretne poroz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27.11.2023 / 08:15
StoryEditor
Grupa Kofola inwestuje w browar i wchodzi w nową kategorię produktową. Spółka chce wykorzystać swój potencjał eksportowy
Producent marki Kofola zainwestuje w browar (Kofola Group)
Producent napojów Kofola ČeskoSlovensko wchodzi w kolejną kategorię napojową. Spółka postanowiła zainwestować w Pivovary CZ Group, dzięki czemu wejdzie na rynek piwa.

Kofola ČeskoSlovensko to europejski producent napojów i właściciel marki produkowanych w Polsce soków Premium Rosa. Firma chce kupić większościowy pakiet udziałów w  Pivovary CZ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
05.12.2023 / 17:18
StoryEditor
Orbico planuje zwiększenie skali biznesu do 3 mld zł do 2030 r.
Orbico
Firma Orbico Polska, dystrybutor marek takich, jak m.in.: Lavazza, Braun, Pampers, Gillette, Vizir czy Pringles, ma w planach przekroczenie 2 mld zł przychodów ze sprzedaży w 2024 r. oraz powiększenie skali biznesu do 3 miliardów złotych do 2030 r.

W trakcie obchodów 10-lecia działalności Orbico Polska, przedstawiciele firmy ogłosili strategiczne założenia dotyczące przyszłości przedsiębiorstwa. Te obejmują przekroczenie 2...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
10. grudzień 2023 06:05