30.05.2016 / 16:05
StoryEditor

Rośnie sprzedaż żywności bezglutenowej

(fot. archiwum)
Duże sieci handlowe zarabiają dzięki modzie na diety wykluczające z jadłospisu gluten, laktozę czy cukier. W Tesco sprzedaż produktów bez glutenu wzrosła w ciągu roku o ponad 25 proc.

Jeszcze kilka lat temu osoby cierpiące na różnego rodzaju alergie czy nietolerancje pokarmowe miały spore trudności z zakupem odpowiednich dla danej diety artykułów spożywcz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.05.2024 / 13:46
StoryEditor
Polak nowym prezesem Lidla w Czechach. Przeszedł zza miedzy
Adam Miszczyszyn (fot. Lidl)
Adam Miszczyszyn, dotychczasowy prezes sieci Lidl na Słowacji objął stery w czeskim oddziale spółki.

Miszczyszyn z Lidlem związany jest od ponad 20 lat. Do 2010 roku pracował w Polsce, gdzie finalnie objął stanowisko dyrektora ds. zakupów. Zarządzał całym asortymentem oraz odpo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.05.2024 / 13:58
StoryEditor
Orlen w Ruchu wciąż w bezruchu. Plany Obajtka zderzyły się z rzeczywistością, zamknięto już nawet flagowy sklep [TYLKO U NAS]
Daniel Obajtek prezentujący sklep Orlen w Ruchu (fot. mat. prasowe)
"Orlen w Ruchu to nowy format sprzedażowy, który stanie się kamieniem milowym rozwoju naszego segmentu detalicznego" - deklarował Daniel Obajtek w 2021 r. Ówczesny szef Orlenu zapowiedział otwarcie ok. 900 punktów sprzedaży pod tym szyldem, w różnych formatach, w ciągu pięć lat. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, po trzech latach sieć Orlen w Ruchu liczy zaledwie... 36 lokalizacji. Śmiałe sny o potędze w tym obszarze rynku okazały się mrzonką.

Gdy w czerwcu 2021 r. Orlen uruchomił pierwszy, flagowy sklep convenience Orlen w Ruchu w Warszawie przy ul. Grójeckiej, media pisały, że oto powstał konkurent dla Żabki. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. maj 2024 15:31