25.08.2023 / 21:37
StoryEditor

Żabka namawia klientów do testowania dań gotowych i przekąsek pod marką własną

Sklepy Żabki ruszyły z kolejną odsłoną akcji Spróbuj DobreGo!
Sklepy Żabki ruszyły z kolejną odsłoną akcji ‘Spróbuj DobreGo!’, w ramach której namawiają konsumentów do zakupu dań gotowych i przekąsek. W jej ramach klienci mogą sieć oferuje kolejne trzy produkty marek własnych o dobrym składzie, oznaczone notami „A” lub „B” w skali Nutri-Score. Sieć podkreśla, że zostały one ‘dobrane tak, aby wpisywały się w różne style życia i preferencje żywieniowe oraz charakteryzowały się jakościowym składem – zgodnie z założeniami programu żywieniowego ‘Porcja DobreGo!’’.

Klienci sklepów Żabka mogą spróbować sałatki z tuńczykiem i makaronem orzo marki Dobra Karma oraz dwóch produktów Szamamm: fileta z kurczaka wraz z warzywnym puree i Miski zdrow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
16.12.2025 / 14:01
StoryEditor
Grzegorz Mech, YouGov: Polacy są mięsożercami. Wydają na tę kategorię coraz więcej
Grzegorz Mech, business development manager w YouGov (mat. prasowe

Polscy konsumenci uwielbiają mięso i przetwory. W pierwszych ośmiu miesiącach 2025 roku polskie gospodarstwa domowe wydały na te produkty ponad 37,7 mld zł, podczas gdy w całym 2024 roku wartość sprzedaży kategorii wyniosła nieco ponad 34 mld zł. W tym samym okresie wartość rynku roślinnych zamienników mięsa i nabiału było to 472 mln zł. Takie wnioski płyną z analiz firmy badawczej YouGov.

YouGov: Polacy kupili ponad 1,745 mln ton mięsa oraz wędlin.

Z danych YouGov wynika, że od stycznia do sierpnia 2025 roku polskie gospodarstwa domowe kupiły ponad 1,745 mln ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.12.2025 / 10:22
StoryEditor
Handel spożywczy w cieniu wojny. Oto co zobaczyliśmy w Ukrainie
Handel w Ukrainie zdominowany jest przez sieci handlowe o rodzimym kapitale (fot. Paweł Jachowski, Łukasz Stępniak)

Wojna nie zatrzymała ukraińskiego handlu detalicznego - przeciwnie, stała się impulsem do zmian, których skala i tempo zaskakują ekspertów rynkowych. Sieci handlowe w Ukrainie nauczyły się działać w warunkach permanentnej niepewności, stawiając na elastyczność, odważne innowacje i rozwiązania, które budują realną odporność biznesu. Powstają tu formaty i koncepty wyprzedzające to, co wciąż uchodzi za standard w znacznie bogatszych krajach. Podczas wizyty w Łucku i we Lwowie zobaczyliśmy z bliska, jak wygląda retail w cieniu wojny - a teraz dzielimy się tymi obserwacjami z czytelnikami portalu wiadomoscihandlowe.pl. Zaparzcie kawę lub herbatę i przygotujcie się na długą lekturę. To obszerne sprawozdanie to dopiero początek - kolejne inspiracje z Ukrainy już wkrótce w magazynie drukowanym.

Zacznijmy od zaadresowania słonia w pokoju. Gdybyśmy otrzymywali jedną hrywnę za każdym razem, gdy zapytano któregoś z nas, czemu jedziemy do kraju ogarniętego wojną, po co nam ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. grudzień 2025 04:27