Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

25.03.2016 / 11:29
StoryEditor

Dla Dan Cake priorytety to jakość i bezpieczeństwo

(Fot. Dan Cake)
Podstawą sukcesu marki Dan Cake jest rozwój – firma wciąż rozszerza asortyment o nowe wyroby. O to, jak i z czego powstają, zapytaliśmy Grażynę Falak, kierowniczkę działu zarządzania jakością.

W jakich produktach specjalizuje się firma Dan Cake?

Dan Cake w swoim zakładzie w Chrzanowie ma siedem linii produkcyjnych. Na polskim rynku oferujemy przede wszystkim chleby ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.07.2025 / 09:31
StoryEditor
Intermarche i Bricomarche z dużymi ambicjami w Polsce! W planach szybkie osiągnięcie 20 mld zł przychodów

- Chcielibyśmy w możliwie krótkim czasie podwoić obroty i osiągnąć poziom 20 mld przychodów rocznie. Planujemy dojść do tego na kilku poziomach: zwiększeniu naszej efektywności handlowej dzięki odpowiedniej progresji sprzedaży na stałej powierzchni; rozwojowi organicznemu, a także poprzez przyłączenia istniejących punktów sprzedaży - mówi portalom franczyzawhandlu.pl i wiadomoscihandlowe.pl Krzysztof Gapys, franczyzobiorca Intermarche i członek zarządu Grupy Muszkieterów w Europie.

Sławomir Czarnecki, prezes Grupy Muszkieterów zapowiedział, że celem na 2025 rok jest przekroczenie 11 mld złotych obrotów. Czy po pierwszym półroczu można potwierdzić, że Grupa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.07.2025 / 12:43
StoryEditor
Sieci z Grupy Eurocash oraz Chorten i Netto budują potężny sojusz zakupowy. To pomoże w walce o klienta z Biedronką, Lidlem i Dino?
(fot. mat. prasowe; wiadomoscihandlowe.pl)

Grupa Eurocash, Grupa Chorten i Netto Polska zamierzają dołączyć do EMD – wiodącego europejskiego sojuszu zakupowego. Wspólnie, te trzy podmioty zarządzają ponad 20 tys. sklepów, co wzmocni pozycję EMD w Polsce i Europie, a także konkurencyjność sieci na krajowym rynku. Poznaj szczegóły tej strategicznej współpracy.

Grupa wiodących polskich detalistów planuje przystąpić do European Marketing Distribution (EMD) – największego europejskiego sojuszu zakupowego i marketingowego. Członkostwo w E...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. sierpień 2025 18:28