Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

31.03.2016 / 12:47
StoryEditor

Grupa Drosed promuje kurczaka kukurydzianego

Kurczak Kukurydziany od Grupy Drosed, fot. Drosed ()
Billboardy oraz citylighty w prawie 40 największych polskich miastach, a także szereg degustacji w miejscach sprzedaży – to wsparcie, jakie wiosną otrzyma kurczak kukurydziany. Kampania outdoorowa Grupy Drosed startuje 1 kwietnia br. i potrwa do końca miesiąca.

Najnowsza kampania outodoorowa to kolejne działanie Grupy Drosed mające na celu promocję kurczaka kukurydzianego. Kreacje reklamowe pojawią się na 580 nośnikach reklamowych: ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.12.2024 / 12:28
StoryEditor
Żabka otwiera 1000. sklep Warszawie. Jak wygląda? Lokalizacja placówki jest dość wyjątkowa

Od 6 grudnia 2024 r. sieć Żabka ma stolicy już 1000 sklepów. Jubileuszowy punkt mieści się w warszawskim Centrum LIM, w budynku Warsaw Presidential Hotel, tuż obok Dworca Centralnego oraz Pałacu Kultury i Nauki.

Otwarcie 1000. Żabki w Warszawie to kolejny krok w dynamicznym rozwoju sieci na polskim rynku detalicznym. Przypomnijmy, że operator zapowiadał uruchomienie w 2024 r. ponad 10...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.12.2024 / 14:59
StoryEditor
Wojciech Dziekanowski, sieć Mirabelka: planujemy poszerzyć działania o kolejne regiony kraju
Wojciech Dziekanowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Mirabelka

Sieć sklepów partnerskich Mirabelka prowadzi swoją działalność na terenie czterech województw, w tym głównie na Mazowszu i Lubelszczyźnie. W niedalekiej przyszłości sytuacja ma jednak ulec zmianie. Firma planuje w 2025 roku kilkadziesiąt nowych otwarć. Punkty handlowe działające pod szyldem marki mają pojawić się m.in. na Podkarpaciu oraz Warmii i Mazurach.

Sieć Mirabelka rozpoczęła swoją działalność na rynku wiosną 2013 roku. Pierwsze sklepy należące do firmy pojawiły się wówczas na terenie Mazowsza i Lubelszczyzny. Z czasem marka...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. grudzień 2024 19:20