Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

31.03.2016 / 11:53
StoryEditor

Joanna Orleańska nową ambasadorką akcji Krajowej Unii Producentów Soków

()
Aktorka Joanna Orleańska została ambasadorką piątej edycji edukacyjnej kampanii pt. „5 porcji warzyw, owoców lub soku” organizowanej przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków.

W ramach współpracy aktorka pojawiła się już paśmie śniadaniowym TVP, a zaplanowane na ten rok działania edukacyjne z jej udziałem będą realizowane telewizji, prasie, Internecie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2025 / 11:37
StoryEditor
MarketVita kontra SPAR. Która sieć okaże się silniejsza?
MarketVita coraz śmielej konkuruje z siecią SPAR (fot. mat.pras.)

Korzenie sieci MarketVita sięgają sieci SPAR, kiedy to jej operatorem była Grupa Bać-Pol. Dziś MarketVita liczy już ponad 160 sklepów i jest duże prawdopodobieństwo, że wyprzedziła już swoją macierzystą organizację.

MarketVita, jedna z najmłodszych sieci handlowych na polskim rynku, powoli rośnie w siłę. W 2024 r. umocniła swoją pozycję w południowo-wschodniej części Polski. W ostatnim kwar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.04.2025 / 10:15
StoryEditor
Żabka bierze na celownik centralną Polskę. Sieć convenience planuje potężną inwestycję pod Łodzią
Żabka na szczycie PKiN w Warszawie, fot. Żabka

Spółka Żabka Polska, zarządzająca siecią ponad 11 000 sklepów convenience w Polsce i za granicą ma ambitny cel rozwoju. Firma widzi potencjał na otwarcie niemal 20 000 sklepów w naszym kraju, aby go osiągnąć inwestuje w rozwój łańcucha dostaw, który pozwoli obsłużyć tak potężną liczbę placówek handlowych. Już za kilka dni firma pokaże swój nowy magazyn pod Wrocławiem, a już wkrótce ruszy realizacja dużej inwestycji pod Łodzią.

Sieć logistyczna Żabki to obecnie 11 centrów dystrybucyjnych i terminali w Polsce oraz 8 w Rumunii. Już w tym tygodniu operator oficjalnie uruchomi centrum logistyczne w Kątach ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 12:45