31.01.2018 / 10:43
StoryEditor

Makarony Polskie pracują nad ofertą bazującą na trendach przyszłości

Zenon Daniłowski, prezes Grupy Makarony Polskie. (Makarony Polskie)
- Pracujemy nad makaronami z mąki migdałowej a jak się powiedzie, to będzie duża nowość na polskim rynku. Do firmy trafiają liczne zapytania o produkty na bazie grochu, czerwonej fasoli, soczewicy czy ciecierzycy. Oczywiście odpowiemy na takie zapotrzebowanie. Konsumenci są gotowi zapłacić więcej za znakomity i innowacyjny produkt – mówi Zenon Daniłowski, prezes Grupy Makarony Polskie.

Pomimo dobrej koniunktury rynkowej ubiegły rok był pełny wyzwań dla sektora spożywczego.

Dwie rzeczy były szczególnie trudne. Pierwsza to ubiegłoroczna sytuacja na rynku pra...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.04.2025 / 12:05
StoryEditor
Rekordowe przychody właściciela sieci Netto. Grupa Salling zapowiada przyspieszenie w Polsce
Na koniec 2024 r. Netto miało w Polsce 667 sklepów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Duńska Grupa Selling - właściciel sieci Netto, zanotowała w 2024 r. wzrost zarówno przychodów, jak i zysków. Dobre wyniki dodają jej wiatru w żagle i pozwalają myśleć o przyspieszeniu ekspansji w Polsce. W ile sklepów na naszym rynku celuje Netto?

Grupa Salling osiągnęła w 2024 r. rekordowe przychody na poziomie 72,2 mld koron duńskich (w 2023 r. było to 70,3 mld). Wynik ten był napędzany wzrostami obrotów w istniejących ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2025 / 12:55
StoryEditor
Sieci Intermarche i Bricomarche sprawdziły czy Polacy chcą nadal otwierać własne sklepy
Handel niezmiennie dominuje jako branża preferowana przez osoby planujące otworzenie własnego biznesu (fot. Envato Elements)

Jak pokazuje "Indeks Przedsiębiorczości" Intermarché i Bricomarché, Polacy wciąż podchodzą do zakładania własnych firm z dużą ostrożnością. Jednak z porównania danych z trzech edycji badania – przeprowadzonych w listopadzie 2023 roku, czerwcu 2024 r. oraz grudniu 2024 r. we współpracy z agencją SW Research – wynika wniosek, że następuje wyhamowanie negatywnego trendu i początek stopniowej poprawy.

W listopadzie 2023 r. wartość "Indeksu Przedsiębiorczości" Intermarché i Bricomarché wynosiła 15 punktów. W czerwcu 2024 r. spadła do poziomu 10, co odzwierciedlało rosnąc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. kwiecień 2025 21:29