Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

07.05.2013 / 16:28
StoryEditor

Nestlé zapowiada kolejne inwestycje

()
Nestlé, największa firma branży spożywczej na świecie, z rocznymi obrotami rzędu 100 mld franków szwajcarskich, jest obecna w Polsce już od 20 lat. To do niej należą tak znane marki, jak Winiary, Princessa, Nałęczowianka czy Bobo Frut. Na 2013 rok koncern zapowiada u nas inwestycje rzędu 164 mln zł oraz rozpoczęcie rozbudowy zakładu produkcyjnego w Kaliszu.

Założony w 1866 roku przez niemieckiego farmaceutę koncern startował u nas z dwoma międzynarodowymi brandami – Nescafé i Nesquick. Pierwsze lata działalności upłynęły na przejęc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.10.2025 / 10:10
StoryEditor
Naleśniki z Nutellą, batoniki Rocher i chrupiące Kinder – Ferrero wprowadza na rynek 5 innowacji produktowych
Naleśniki z Nutellą, batoniki Rocher i Kinder Crispy – Ferrero prezentuje 5 nowości (fot. TY Lim/Shutterstock)

Ferrero zaprezentowało aż pięć nowości. Włoski gigant, znany z kultowych marek takich jak Nutella, Kinder czy Ferrero Rocher, po raz kolejny pokazuje, że potrafi łączyć tradycję z nowoczesnością. Jakie smaki pojawią się na sklepowych półkach i czym Ferrero zaskoczy konsumentów tym razem?

Jak donosi portal ilsole24ore.com, podczas pierwszego w historii firmy Innovation Day Ferrero zaprezentowało pięć nowych produktów, które łączą doświadczenie koncernu z nowymi k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.10.2025 / 12:04
StoryEditor
Nowa emisja akcji Tarczyńskiego. Spółka inwestuje w rozwój produkcji i innowacje surowcowe
Jacek Tarczyński, prezes Tarczyński S.A. (fot. materiały prasowe)

Grupa Tarczyński, znana z dominującej pozycji w segmencie kabanosów, rozpoczęła proces budowy księgi popytu na nowe akcje serii G. Środki pozyskane z emisji mają zostać przeznaczone na rozbudowę mocy produkcyjnych i rozwój projektów innowacyjnych.

Grupa Tarczyński rozpoczęła budowę księgi popytu (book-building) na nie więcej niż 2 mln nowo emitowanych akcji zwykłych serii G. Zakończenie procesu zaplanowano na 22 paździer...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2025 20:46