Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

10.03.2016 / 15:35
StoryEditor

Polska branża piwowarska w europejskiej czołówce

Linia rozlewnicza piwa w poznańskim browarze ()
Unia Europejska z 6,5 tys. browarów jest drugim światowym producentem piwa i największym jego eksporterem. Browarnictwo jest jedną z najstarszych gałęzi przemysłu w Europie. Polski przemysł piwowarski plasuje się w ścisłej czołówce pod względem wielkości produkcji

W świetle opublikowanego w lutym br. przez The Brewers of Europe raportu The Contribution made by Beer to the European Economy, europejski przemysł piwowarski generuje 2,3 mln ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.05.2025 / 10:57
StoryEditor
McDonald’s wraca do Rosji?! Oto, co naprawdę stoi za zaskakującym ruchem giganta fast food
Logo McDonald‘s (mat. prasowe)

Rosyjskie media obiegła informacja, która wywołała lawinę spekulacji – McDonald’s miałby ponownie zawitać na rosyjski rynek. Szybko jednak pojawiło się oficjalne stanowisko firmy, które rzuca zupełnie inne światło na całą sprawę. Co naprawdę oznacza rejestracja znaków towarowych i czy kultowe burgery powrócą do Rosji?

Mimo licznych spekulacji, McDonald’s stanowczo zaprzeczył doniesieniom o planowanym powrocie do Rosji. Informacje rozpowszechnione przez rosyjskie media sugerowały, że amer...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.04.2025 / 09:55
StoryEditor
Biedronka czy Lidl – kto wygrywa wojnę cenową? Najnowszy ranking sieci handlowych! [KOSZYK ASM SFA]
Jakasieć handlowa jest najtańsza według najnowszego badania ASM SFA? (fot. Shutterstock)

Ceny podstawowych produktów spożywczych pozostają kluczowym wyznacznikiem wyboru sklepu dla wielu konsumentów. Najnowsze badanie koszyka zakupowego przeprowadzone przez ASM Sales Force Agency ujawnia znaczące różnice między sieciami handlowymi. Które sklepy oferują najtańsze zakupy, a gdzie za codzienne produkty trzeba zapłacić więcej?

W najnowszym badaniu ASM Sales Force Agency, średnia warość koszyka zakupowego wyniosła 314,83 zł. Jedynie w dwóch sieciach handlowych cena koszyka wyniosła mniej niż 300 zł. Do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 11:46