08.01.2019 / 08:27
Marek Moczulski, prezes Bakallandu (fot. materiały prasowe partnera merytorycznego)
W ciągu ostatniego roku kategoria bakalii, w tym bakaliowych przekąsek rozwijała się bardzo dynamicznie. Producentom sprzyjały prozdrowotne trendy, za których sprawą konsumenci chętnie sięgają po naturalne, pełnowartościowe produkty, takie jak suszone owoce i orzechy. Na znaczeniu zyskiwała też żywność spełniająca jednocześnie zadanie convenience. Dlatego też, w odpowiedzi na oczekiwania konsumentów, w 2018 roku marka Bakalland rozwijała ofertę produktów przekąskowych, a Delecta deserów instant i ciast z „czystą etykietą” i szlachetnymi składnikami.
Dla Bakalland S.A. miniony rok był kolejnym bardzo dobrym. Bakalland, jako lider rynku bakalii, miał swój duży udział we wzroście całego rynku bakalii paczkowanych, którego wart...