Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

31.07.2013 / 12:05
StoryEditor

Na chrupaniu nie oszczędzamy

()
Z roku na rok konsumenci wydają coraz więcej na ciastka. Dzieje się tak dzięki dużej aktywności producentów, którzy wprowadzają na rynek innowacyjne produkty, nie szczędząc wydatków na kampanie reklamowe i inne działania prosprzedażowe.

Wielkość sprzedaży w kategorii ciastek i wafli paczkowanych rośnie w tempie 3 proc. rocznie, podczas gdy wartość – aż o 8,8 proc. Kategoria zmierza do przekroczenia bariery 2 ml...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.04.2025 / 22:45
StoryEditor
Siostra Biedronki, sieć Hebe chce podbić Europę Centralną i szykuje największą inwestycję w swojej historii

Za należącą do Grupy Jeronimo Martins siecią drogerii Hebe trudny, ale udany rok, a przed nią kolejny pełen wyzwań. Operator przygotował jednak strategię, która ma mu pomóc nie tylko umocnić pozycję tam, gdzie już działa, ale także rozwijać się na nowych rynkach poza Polską. Hebe zapowiada także największą w swojej historii inwestycję, która zwiększy potencjał i pozwoli sieci na przyspieszenie rozwoju. Co planuje Hebe?

Sacha Djokic, dyrektor generalny sieci Hebe wskazuje, że rok 2024 był dla Hebe niezwykle trudnym rokiem. - Musieliśmy zmierzyć się z trudniejszą dynamiką rynku, spowolnieniem ko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2025 / 11:22
StoryEditor
Grupa spółek Danone zmniejsza emisję gazów cieplarnianych w łańcuchu wartości. Koncern wyznaczył sobie ważny cel do 2030 r.
Paulina Kaczmarek, grupa spółek Danone (mat. prasowe)

Zgodnie z danymi za rok 2024, Grupa spółek Danone w Polsce zredukowała emisję gazów cieplarnianych – w stosunku do roku bazowego 2020 jest ona mniejsza o 42,8 proc., zaś do roku 2023 o 7,3 proc. Nie byłoby to możliwe bez współpracy z dostawcami, zaangażowania w budowanie partnerstw branżowych oraz publicznych i prywatnych, jak również ciągłego doskonalenia procesów produkcji. Na to składa się spójna strategia i plan działania, czyli Danone Climate Transition Plan, a także kolejne ambitne cele, a wśród nich to, aby do 2030 r. 100 proc. opakowań produktów nadawało się do recyklingu.

Obchodzony 22 kwietnia Światowy Dzień Ziemi to dla Danone okazja, by przypomnieć, jakie działania podejmowane przez organizacje mogą jednocześnie przyczyniać się do troski o śro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 06:35