19.08.2023 / 13:32
StoryEditor

Z technicznego zboża z Ukrainy upieczono chleb. Prokuratura postawiła zarzuty

Pieczywo upieczone z mąki z technicznego zboża z Ukrainy mogło trafić do polskich sklepów (fot. Unsplash.com/Spring Fed Images) 
Z aktu oskarżenia przygotowanego przez rzeszowską prokuraturę wynika, że ze 100 ton technicznej pszenicy z Ukrainy zrobiono mąkę, z której mogło zostać upieczonych ponad 300 tys. bochenków chleba – informuje Bankier.pl.

Z informacji podanych przez Prokuraturę Regionalną w Rzeszowie wynika, że w prowadzonym przez nią śledztwie dotyczącym oszustw związanych z importem ukraińskiego zboża zarzuty p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.01.2025 / 13:41
StoryEditor
Carrefour Polska uruchamia nowy koncept handlowy. Jest związany z alkoholem
Carrefour gwarantuje, że każdy jej super- i hipermarket będzie dysponował stałą ofertą ponad 50 różnych produktów bezalkoholowych (fot. Carrefour Polska)

Jedna grupa produktów alkoholowym zyskała właśnie w Carrefour Polska status kategorii wyróżnikowej. Oznacza to, że sieć będzie rozwijać jej koncept poprzez wprowadzenie do oferty nowych pozycji i wzmacniać działania promocyjne w tym obszarze.

Sieć zainwestowała w rozwój oferty alkoholi 0 proc., czyli napojów, które swoim smakiem nawiązują do popularnych mocnych trunków, jednak w składzie nie zawierają alkoholu. Ofert...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.01.2025 / 19:06
StoryEditor
Kolej na kawę. Wars rozpoczyna rewolucję kawową na kolei. Co to oznacza dla pasażerów pociągów?
Wars wprowadza nową ofertę kaw i podnosi jakość oferty oraz obsługi, fot. WARS

Spółka Wars, ikoniczna marka z ponad 70-letnią tradycją, we współpracy z PKP S.A. i PKP Intercity, rozpoczyna kampanię „Kolej na Kawę”. Jest to przełomowy projekt, który wprowadza nową jakość obsługi pasażerów w wagonach restauracyjnych, oferując kawę premium serwowaną według światowych standardów.

Kampania „Kolej na Kawę” spółki Wars potrwa od 27 stycznia do 9 lutego i obejmie ponad 400 nośników reklamowych na dworcach w całej Polsce oraz komunikaty w mediach społeczno...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. luty 2025 13:40