09.04.2019 / 09:23
StoryEditor

Zdecydowana większość firm już ograniczyła zawartość soli i cukru w produktach

(fot. Pixabay)
– Rośnie liczba konsumentów, którzy, kierując się dobrem swoim i środowiska, wybierają zdrowszy styl życia. Tym większego znaczenia nabiera The Consumer Goods Forum – organizacja promująca działania prozdrowotne. Jak wynika z 5. edycji raportu „Health & Wellness Progress Report”, przygotowanego przez CGF we współpracy z firmą doradczą Deloitte, od 2015 r. najwięksi na świecie producenci żywności poprawili formułę ponad 320 tys. produktów.

Obecnie w The Consumer Goods Forum (CGF) zrzeszonych jest około 400 globalnych sprzedawców detalicznych, producentów i usługodawców w 70 krajach. Są to m.in. Danone, Carrefour, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.07.2025 / 14:46
StoryEditor
Żabka Nano w kolejnym globalnym koncernie. Po Tesli przyszedł czas na Michelin
Sklep Żabka Nano w zakładach Michelin Polska w Olsztynie (fot. Żabka Polska)

Sklep Żabka Nano wystartował w zakładach Michelin, światowego producenta opon. Jest to zgodne ze strategią ekspansji tego konceptu. Jak wyglądają zakupy w sklepach Żabka Nano?

Z artykułu dowiesz się:

  • Sklep Żabka Nano w zakładach Michelin Polska w Olsztynie
  • Żabka Nano w zakładach Tesli i miasteczku Orange
  • Jak przyszłość czeka koncept autonomicznych sklepów polskiej sieci?
  • Jak wyglądają zakupy w sklepach Żabka Nano?

Sklep Żabka Nano w zakładach Michelin Polska w Olsztynie

Od lipca 2025 roku pracownicy zakładu Michelin Polska w Olsztynie mogą korzystać ze sklepu Żabka Nano.

– Pracownicy fabryki mogą korzystać z bezobsługowych zakupów 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, bez kas, bez kolejek i bez wysiłku. W Nano można znaleźć zarówno dania obiadowe, napoje, jak i przekąski znane z sieci Żabka – podaje Żabka Polska.

– Cieszy nas możliwość proponowania rozwiązań convenience coraz szerszemu gronu odbiorców. Dziękujemy zespołowi Michelin Polska za współpracę przy wdrożeniu – podkreśla największa franczyzowa sieć sklepów w Polsce.

Żabka Nano w zakładach Tesli i miasteczku Orange

Sklep w fabryce Michelin to kolejna placówka Żabki Nano przy dużej fabryce. Najwięcej o tym koncepcie mówiono już w sierpniu 2022 r., kiedy to pierwszy sklep autonomiczny Żabki ruszył w na terenie fabryki Tesli pod Berlinem. Kilka miesięcy później Żabka otworzyła drugi punkt Nano w fabryce Tesli.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 72% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2025 / 08:29
StoryEditor
Polski producent pieczywa rośnie w regionie. Spółka przejęła chorwackiego lidera
Inter Europol przejmuje chorwacki PAN-PEK – nowy etap ekspansji na rynku piekarniczym (Shutterstock)

Na rynku spożywczym w Europie Środkowo-Wschodniej doszło do istotnej transakcji. Chorwacki producent pieczywa, PAN-PEK, zmienił właściciela. Firma trafiła w ręce polskiego przedsiębiorstwa, które konsekwentnie realizuje strategię rozwoju przez akwizycje. Jak wpłynie to na układ sił w branży i jakie są dalsze plany wobec przejętej spółki?

Fundusz private equity Polish Enterprise Fund VII, zarządzany przez Enterprise Investors, ogłosił sprzedaż 100 proc. udziałów w chorwackiej firmie PAN-PEK. Nowym właścicielem zo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 04:00