24.05.2021 / 08:34
StoryEditor

Nadchodzi sezon na napoje kawowe. Co trzeba wiedzieć o tej kategorii produktów?

Napoje kawowe to jeden z najszybciej rosnących segmentów rynku napojów w Polsce (fot. TonelsonProductions / Shutterstock.com)
Lato zbliża się wielkimi krokami. Detaliści będą musieli dokładnie przyjrzeć się półce napojowej w swoich sklepach. Nie powinno na niej zabraknąć jednej z najszybciej rosnących kategorii na rynku – napojów kawowych.

W kontekście kategorii ice coffee należy pamiętać o kilku rzeczach. To produkty adresowane przede wszystkim do mniejszych placówek – sklepów convenience i kompaktowych superma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.04.2025 / 10:48
StoryEditor
Carrefour wymyślił jak pomóc klientom w tanich wakacyjnych podróżach
Plecaki wprowadzone do sezonowej oferty Carrefoura mieszczą się w specjalne ”miarki” stosowane przez tanie linie lotnicze do określenia wymiarów bagażu podręcznego (fot. materiały prasowe)

Carrefour chce ściągnąć do swoich sklepów osoby, które szykują się do wakacyjnych wojaży. Oferta sieci poszerzyła się o produkty zainspirowane zaostrzającymi się wymogami dotyczącymi bagażu podręcznego wprowadzanymi przez tanie linie lotnicze.

Tanie linie lotnicze przyciągają podróżnych konkurencyjnymi cenami biletów, ale coś za coś. W zamian każą sobie płacić słone kary (sięgające nawet kilkuset złotych) za to, że ba...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.04.2025 / 23:21
StoryEditor
W jakiej kondycji jest handel hurtowy? Czego hurtownicy mogą się spodziewać w 2025 r.?
(fot. Shutterstock)

Sytuacja finansowa w sektorze hurtu w IV kw. 2024 r. pozostała słaba, mimo poprawy dynamiki rocznej przychodów. Przychody zwiększyły się o 4,3 proc. r/r (vs 2,8 proc. r/r w III kw. 2024 r.), co przy inflacji 4,8 proc. r/r oznaczało realny spadek sprzedaży.

Z danych PKO BP wynika, że wzrost kosztów o 5,6 proc. r/r przyczynił się do silnego obniżenia wyniku finansowego (-22,7 proc. r/r) oraz spadku rentowności w sektorze handlu hurt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 08:07